rainydays Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 I år lägger jag min röst på nya MacBook med Core 2 Duo som är totalt ohotad vad gäller funktioner, möjligheter, prestanda och pris. 😉 Det blev årets julklapp till migsjälv. Eller ja, en ny gitarr också. Men den hinner troligtvis inte komma innan jul. Så går det när man ska vara obstinat och beställa udda modeller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Jag funderar på denna till tjejen http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?t...ok&artnr=370228 Så kan hon använda mig fasten jag/hon är bortresta... vad tror ni, skulle det bli uppskattat? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 årets julklapp är fan UA solo 610.. rörpreamp.. jag vill verkligen ha den.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.