Dream Exp. Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nån som vet om nå´t VST-Instrument med riktigt bra klockljud??? ´ letar desperat...............
suprapappa Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 du behöver kanske vara lite mer specifik med vilken typ av klockor du menar. själv letar jag efter bra tubular-bells.
Pluffo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag vet inte om du kommer att hitta några VSTi för detta ändamål. Ge dig ut på internet och leta samplingar istället.
Greve_Adrian Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Har använt VSTi-samplern Plugsound Free. Den har några riktigt bra klockor, inga tabular dock vad jag kommer ihåg. 🙂
Dream Exp. Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 Letar efter stora mäktiga klockor, typ tubular bells. Men hur funkar samplingar i Cubase. Har aldrig orkat bry mig om att se eftr.... Tack till den som svarar
Linus Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Leta upp närmaste Tubular Bells och sampla själv. Det gjorde jag 😄
Threshold Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) Skulle vilja tipsa om några med i mitt tyckte mycket bra klockljud: Native Instruments Absynth Rgc:audio Z3ta+ Imageline Sytrus (FM-syntes) Linplug Albino Redigerat 18 november 2005 av Threshold
spaceman Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Steinberg Hypersonic har ett par riktigt bra...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.