MickeMikrofon Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 (redigerat) Jag presenterade min hemsida här för ett tag sen, dock utan musik på den. Nu finns det nytt material under "Musik"! (hiphop) Ge gärna kritik på hur jag låter (strunta i mixning å sånt, för de är jag vekligen inte bra på, och vet om det redan) Nyaste låten heter "Du var den enda" Och det är den enda mer seriösa låten som ligger uppe. Nästan alla beats är från olika vänner som jag jobbar med. Föurtom i min audio battle mot Ainac, det är en instrumental av Dr dre. www.Brodin.tk Tack för ni tar er tid! MVH/ Brodin Redigerat 7 november 2005 av MickeMikrofon
pirateKING Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag tycker det låter bra 😏 Fin låt och du har en röst som passar mycket bra. Tycker dock att du ska köra på ett rakare trummkomp.
MickeMikrofon Postat 8 november 2005 Trådstartare Postat 8 november 2005 Jag tycker det låter bra 😉 Fin låt och du har en röst som passar mycket bra. Tycker dock att du ska köra på ett rakare trummkomp. Tack så mycket! 😠
Thimmie Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Demoregler, vännen min... Här har du en direktlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag
MickeMikrofon Postat 8 november 2005 Trådstartare Postat 8 november 2005 Demoregler, vännen min... Här har du en direktlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag flåt 😳 o tack!
Eternal Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Demoregler, vännen min... Här har du en direktlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag Han har nog inte läst din vädjan antar jag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.