Jump to content
Annons

Betyg?  

3 röster

1. 1. Betyg?

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      1
    • 5
      0

Recommended Posts

Postat (redigerat)

* LÅTNAMN: Lies

* ARTIST/GRUPP: Jesper Gustin

* GENRE: Pop

* LÅTLÄNGD: 4:30

* KOMPOSITÖR: Jesper Gustin

* PRODUCENT: Jesper Gustin

* EV. MEDVERKANDE: Jesper Gustin

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: Mp3

* STORLEK: 6,2MB

* STATUS: Färdig demo

* LÅTLÄNK:

(MP3)

(WAV)

Sorgligt nog så är den här versionen verkligen THE FINAL VERSION - jag råkade nämligen spara över projektet med hjälp av ett ctrl+s som kröp upp långt bakifrån ryggraden :/

Så jag kan tyvärr inte gå in och ändra saker i denna... Den är klar, helt enkelt!

Redigerat av sirjeppe
Annons
Postat

Tycker nog att detta är en bättre låt än Fly. Men introt, oj vad långt. Det hade kunnat kortas ner. Låter trevligt med mycket bra ljud. Får en liten känsla att det finns lite slarv dock. Det kanske är för att ljudet är så bra i övrigt..

Postat

Jo, introt är långt men det är tänkt som "albumversionen" 😱 hehe... I Radio Edit så kommer bara introt, efter att jag sjungit det där i bakgrunden klart, att vara kvar...

Postat

Ganska intetsägande låt men refrängen e hyfsad. Din styrka verkar ligga mer som producent än låtskrivare för det här var väldigt snyggt proddat! 🥰

• 2 veckor senare...
Postat

Tycker introt är betydligt mer intressant än själva låten. Finns potential att göra något mer spännande där.

Rockypop

Postat (redigerat)

Introt är riktigt bra. Skulle vilja att det på något sätt integrerades mer eller kom tillbaka som en del av låten och inte bara i slutet.

När introt är över så blir det mer av en konventionell poplåt. Helt ok fast det magiska är borta. Mmm, fast riktigt svängigt. Gillar elpianot, soundet och spelet.

Snälla snälla jag vill ha mer av introt i låten... kan jag få mer? En remix kanske?

Redigerat av DåligtGehör

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.