sirjeppe Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 (redigerat) * LÅTNAMN: I Stumbled * ARTIST/GRUPP: Jesper Gustin * GENRE: Pop * LÅTLÄNGD: 3:21 * KOMPOSITÖR: Jesper Gustin * PRODUCENT: Jesper Gustin * EV. MEDVERKANDE: Jesper Gustin * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: Mp3 * STORLEK: 4,6MB * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag (MP3) Your browser does not support the HTML5 audio tag (WAV) Redigerat 7 november 2005 av sirjeppe
Desmond Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Har ni haft vals som uppgift på skolan eller!? 🥰 J-ligt sysst proddat igen precis som din andra vals. Det finns dock en anledning till att 99.9 % av alla (moderna) låtar går i 4/4 (eller 6/8). Det blir ganska uppstyltat i 3/4 och det naturliga "flowet" infinner sig inte hur mycket man än anstränger sig. Jag tror på dig som producent! 😆
Loa (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Förstår inte riktigt hur många bra producenter som florerar här. Kanonbra låt tycker jag. Normalt inte vad jag gör eller lyssnar men alltid kul att lyssna andras projekt. Keep up the good work
nossbokaj Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 Lysande! Sammantaget upplever jag denna låt som den bästa av de du har postat här. Riktigt snyggt!
pwayne Postat 11 november 2005 Postat 11 november 2005 Bra refrängsång (och melodi) men lite stel verssång och tråkig versmelodi. Bra arrat även om tre-takten är lite svår för "flowet" som nån sa. Kan inte uttala mig om soundet då jag lyssnar på bildskärmsmonitorer 🙁 , men det låter inte sämre än vad dessa högtalare kan prestera 😄
sirjeppe Postat 12 november 2005 Trådstartare Postat 12 november 2005 Tack 😱.... Verkligen roligt att höra vad folk har att tycka om ens produktioner 😎 Lyssna gärna på och kommentera de andra låtarna jag lagt upp också! https://www.studio.se/index.php?showtopic...l=jesper+gustin https://www.studio.se/index.php?showtopic...l=jesper+gustin https://www.studio.se/index.php?showtopic...l=jesper+gustin
tamadrummer Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Ja nu har jag lyssnat på Jespers "greatest hits", o jag tycker alla låtarna håller høg klass. Gillar alla 4, men "I stumbled" ar den baste. Du har tydligen lart mycket på den skolan, for det har låt bra. 😕 "freedom to change" tycker jag er rolig. Blev på gøtt humør av den, lite sådar "nu jaklar nu vil jag spela" - attityd. 😄
Grannen Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Bra jobb med riktigt snyggt arr. Sticket är suveränt! 😉 Ska lyssna på dina andra låtar också.
sirjeppe Postat 12 november 2005 Trådstartare Postat 12 november 2005 Tack för den vänliga responsen 😄 hehe... Ska ta och posta ett projekt under arbete nu... Reggae denna gång! Håll utkik!
Eternal Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Fyfan vad bra (ursäkta svordomen). Detta gillar jag mycket. Inte helt olikt ACT på sina ställen. Snyggt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.