Dariuz (oregistrerad) Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 (redigerat) Hej! Har precis gjort klart en ny kommersiell danslåt, som jag lagt ut på demo forumet, dit länken är https://www.studio.se/index.php?showtopic=17939 . Jag har skrivit en sångmelodi och text till denna, som jag tror kommer att lyfta låten ganska mycket. Är det någon här på forumet som känner sig sugen att kanske prova att sjunga in denna? Om ni är intresserade kan jag maila en mp3:a, samt en midifil med melodin och ett worddokument med texten. /David Redigerat 6 november 2005 av Dariuz
Lott Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Hej...är bara nyfiken ifall du hittat någon som kan hjälpa dig med sången. Ville du ha en tjej eller kille som sjunger?! Ja om du inte hittat nån så ställer jag gärna upp...riktigt bra låt förresten!!! Jag är seriös, har sjungit hos pedagoger och i körer m.m Du kan väl höra av dig?! 😄 Maila mig på etrakt@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.