Michael Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 (redigerat) någon som har tips på duktiga serviceställen i stockholmsområdet för att reparera en bärbar då garantin har gått ut? jag har letat lite och hittat det här stället: http://www.engboms.se/ vilket verkar vara helt okej. ska ringa på måndag och få ett kostnadsförslag. problemen jag lider av är en halvt fungerande spacebar och stora problem med kylningen. så fort jag anstränger datorn utöver att ha firefox öppet så går fläkten igång och låter som ett monster. kör jag den hårt i cubase se så kraschar den efter ett tag. jag tänkte jag skulle öppna den och rensa ur den från damm etc, men det var jävligt svårt att få upp den...satt med alla skruvar i en skål (37 stycken totalt tror jag) och ändå ville den inte öppna sej. någon som har några erfarenheter från engboms eller kanske något annat ställe som ska undvikas eller tittas närmre på? kramar, ~ fårs edit: ändrade ämnestiteln Redigerat 6 november 2005 av force_fEd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.