91:an Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Faktum är att jag har gjort lite dansbandsmusik förr... för typ 4-5 år sedan, och nu fick jag iden när jag äntligen fick tag i en "dragspelsplugg" till cubase och började producera. Dragspelspluggen låter ju jätteintressant! Vad är det för nån?
trancer Postat 9 november 2005 Trådstartare Postat 9 november 2005 (redigerat) Dragspelspluggen låter ju jätteintressant! Vad är det för nån?vette fan förståss om jag kan ge ut den!!! 🙂 Jo givetvis... återkommer med länk! edit: Dragspelsplugg (OBSERVERA FÖR ALLA SOM TROR DET ÄR wÄäÄrScH, den är gratis) BAra att lägga på lite reverb, 'dragspel 4' låter bäst av dom 14 som finns elle så 😄 /Perrra Redigerat 9 november 2005 av trancer
moOd Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Jo givetvis... återkommer med länk! edit: Dragspelsplugg /Perrra Härligt.. nu skall det banneme bli dansband i huset! 🙂
Torben Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 stream: Perrra-Birgitta (DANSBANDSHIT).mp3 <played 02:10> elajt!
trancer Postat 11 november 2005 Trådstartare Postat 11 november 2005 Jo givetvis... återkommer med länk! edit: Dragspelsplugg /Perrra Härligt.. nu skall det banneme bli dansband i huset! 😄 självfallet.. kör på ! och lycka till! 😕
91:an Postat 11 november 2005 Postat 11 november 2005 Kul, ska prova den! Du vet ingen sångplugg med ditt härliga dansvibrato också 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.