Torben Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Nån som gillar Ghiblifilmer? Tonari No Totoro är en grym film.. men grymmast är soundtracket..
cm0s Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Ja, de är bra. Har sett de flesta filmerna av dem, tror jag.
Torben Postat 4 november 2005 Trådstartare Postat 4 november 2005 Vilken/Vilka film/filmer är din/dina favoriter då?
cm0s Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Vilken/Vilka film/filmer är din/dina favoriter då? Grave of the fireflies (Hotaru no haka) och Princess Mononoke (Mononoke-hime)
Lill-Davve Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Jag såg faktiskt my neighbour totoro idag, härlig rulle 😠 Princess Mononoke och _framförallt_ Spirited away e riktigt bra också, och då är jag ändå väldigt kräsen vad gäller filmer 😄 Miyazaki kan sin sak.
Torben Postat 4 november 2005 Trådstartare Postat 4 november 2005 Jag gillar Tonani no totoro och sprited away bäst lär jag säga men allt är bra. Har dock inte sett grave of the fireflies än.
RoBERT Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 manga/anime-soundtracks är i en klass för sig alltså.. 😆
Torben Postat 4 november 2005 Trådstartare Postat 4 november 2005 manga/anime-soundtracks är i en klass för sig alltså.. 🙂 Vissa av ghiblifilmernas soundtrack är ju inga direkta höjdare.. Men Totoro-soundtracket.. ojojoj det borde ni lyssna in er på!
mornel Postat 5 november 2005 Postat 5 november 2005 Grave of the Fireflies är klart bäst. Så fruktansvärt gripande. Princess Mononoke är också väldigt bra. Senaste, Levande Slottet, tyckte jag om, men den når inte samma höjder som de andra. Har förgäves försökt få tag på My Neighbour Totoro men ingen videobutik i närheten har haft den inne på DVD. 🙁
Torben Postat 9 november 2005 Trådstartare Postat 9 november 2005 Grave of the Fireflies är klart bäst. Så fruktansvärt gripande. Princess Mononoke är också väldigt bra. Senaste, Levande Slottet, tyckte jag om, men den når inte samma höjder som de andra. Har förgäves försökt få tag på My Neighbour Totoro men ingen videobutik i närheten har haft den inne på DVD. 🙁 Du får ta och tanka lite 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.