trancer Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Jag tänkte posta lite gamla alster jag gjort på den gamla goda tiden man körde Fasstracker *.xm låtar *.mod låtar. Tänkte ifall det kan ge nån lite inspiration 😉 Problemet är väl MÄNGDEN kanske .. jag har över 2000 *.xm låtar jag gjort genom tiderna. Men jag tänkte posta ~50st på nåt sätt.. Vilket alternativ är bäst? Direktlänkt till dom eller *.zip fil? 😉 /Perrra
Pluffo Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 (redigerat) Snälla....du skulle inte kunna använda dig av en rubrik som inte är helt totalt intetsägande? 😉 Redigerat 4 november 2005 av Pluffo
Richie76 Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Jag är mer känd som hackern på detta forum, så fråga mig om vad som helst som man kan göra på data så ska jag visa dig! 😉
Jejje Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Har du gjort 2000 låtar? Shit, du måste vara grymt gammal 😉
mornel Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Om du ska posta 50 låtar tycker jag definitivt att du ska packa ihop dem i ett ziparkiv. Det är ganska små filer det rör sig om va?
trancer Postat 4 november 2005 Trådstartare Postat 4 november 2005 Snälla....du skulle inte kunna använda dig av en rubrik som inte är helt totalt intetsägande? 😉 haha.. slluuuuta .. Jag ville ju bara ha allas uppmärksamhet ju 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.