musik (oregistrerad) Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Hej! De sägs ju att man inte kan se annat än ben på en röntgenbild. Så vill man se sina egna blodkärl så får man allt lita till en avancerad IKEA-lampa för 99 spänn med halogenlampa på 25W. Jag vände den mot handen nyss och såg precis rubbet. Nästan lite kusligt, lite sci-fi-känsla. :musik
Egghuvud Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Synd att man inte kan göra samma trick med huvudet. Skulle vara kul att kolla in blodflödet i Amygdala.
Eternal Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Jag vet i alla fall vilken kroppsdel jag skulle kolla genom ljuset!
musik (oregistrerad) Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Hej! Nu har du väl gjort det Eternal? Hur såg armbågen ut? 😛 //:musik
D Vibe Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Lekte du aldrig med en ficklampa när du var liten menar du? 😆 /Daniel
Eternal Postat 5 november 2005 Postat 5 november 2005 Lekte du aldrig med en ficklampa när du var liten menar du? 😎 /Daniel Jo, men inte på det sättet du tänker på. Det enda jag gjorde med ficklampor var att låta katten jaga ljuset. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.