headdown Postat 3 november 2005 Dela Postat 3 november 2005 Någon som testat denna preamp? SM Pro Audio PR 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 november 2005 Dela Postat 3 november 2005 (redigerat) Låt gärna bli att dubbelposta Redigerat 3 november 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
headdown Postat 3 november 2005 Trådstartare Dela Postat 3 november 2005 Låt gärna bli att dubbelposta sorry men skrev i fel tråd först.. gick ej radera.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norcomp Postat 3 november 2005 Dela Postat 3 november 2005 Japp, den gamla modellen, den blåa alltså inte MKII men jag sålde den eftersom jag inte hade användning av 8 kanaler längre då jag lagt ner bandet tyckte den funkade kalas för sin lilla peng, perfekt för demoinspelningar men vill man att det ska låta bra så bör man nog satsa lite mer pengar eller hyra en bra preamp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 3 november 2005 Dela Postat 3 november 2005 Är det den första preampen (i detta fallet 8st i en) så är den ok att börja med eftersom den också är jäkligt billig nu vilket den inte var för något år sedan. Har du däremot hållt på med inspelning ett tag så är den ingenting att ha. Mitt exemplar jag hade hade mycket sänkt diskant och lät inte bra. Jag vet inte hur den uppdaterade MkII modellen är däremot. Kanske är den bättre än lillebrodern. MvH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.