Jump to content
Annons

Burken ft. Erikane - Do you wanna be my fjortisboy


Vender

Betyg  

14 röster

  1. 1. Betyg

    • 1 Fy bubblan
      1
    • 2 Né
      4
    • 3 Duger
      3
    • 4 Bra
      1
    • 5 Max Martin
      3


Recommended Posts

LÅTNAMN: Do you wanna be my fjortisboy

ARTIST/GRUPP: Burken ft. Erikane

GENRE: Dance

LÅTLÄNGD: 3:21

KOMPOSITÖR: Burken

PRODUCENT: Burken

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: Mp3

STORLEK: 4.61 MB

LÅTLÄNK: låten

Ja va säger man, ta det med humor 😆

Ni får gärna ge synpunkter på produtionen o ge mig tips om vad som är bra/dålig, vad som kunde göras bättre osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det här är kul men ganska dåligt på sitt för genrens charmiga vis! Jag tycker att produktionen skulle kunna kunna ha lite mer bett! Trummorna känns ganska lama. Välj t ex en kagge med mer snärt i sig. Ljuden känns också ganska barnsliga överlag men jag antar att detta är högst avsiktligt! Skulle kanske kunna "fylla ut" det hela med någon pad så att det blir lite "större" sound!? Sången skulle kunna ha lite mer inlevelse. Som det låter det nu låter det som att sångerskan inte riktigt bryr sig. Rent tekninskt är det dock helt okej! Tycker också att det är lite för mycket effekter på sången. Det känns lite väl överdrivet. Skulle kanske kunna ha kvar effekterna i vissa partier men tona ner dem i andra???

Ni får satsa på en sommarhit nästa sommar!

Redigerat av Jejje
Link to comment
Dela på andra sajter

Nja... Inte alls min grej. Sådär, text va? 😱

Men det skulle ju vara komiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa delar av texten är roliga... andra delar är bara äckliga och inte särskilt skoj. 😱 Produktionen låter väl precis så billig euro som den ska... typ? Kanske inte världens catchigaste låt näe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...