Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Någon som vet vad Upsweden är för något.

Man fick skicka låtar dit gratis genom Songbox.

Annons
Postat

Det verkar vara som ett management fast det bedrivs ideellt. Alltså dom hjälper dig kostandsfritt utan att ta någon royalty 😕 Hörde också att dom låter sina akter sälja musik på CDON..

Postat

Jag har varit med där sen nyår ungefär, men är knappt aktiv alls. Man kan typ få gå gratis på en del föreläsningar, kan boka studiotid, få hjälp med feedback av kunniga personer, få rabatt på Luthmans katalog, dessutom skickar dom med jämna mellanrum ut promoskivor med några av de bästa akterna på. Så har dom en festival varje år också, osv. Alltihop gratis, mot att man jobbar med sin ett visst antal timmar i veckan (eftersom verksamheten finansieras genom studiecirkelspengar). Säkert skitbra för vissa, men jag är som sagt inte särskilt aktiv... känns som att jag hellre lägger min energi och tid på mej själv direkt än på en organisation som eventuellt kan hjälpa mej tillbaka. Men jag gillar ändå det dom gör, så kolla in dom, det kanske är perfekt för dej/er! Tänk dock på att man måste vara minst tre personer för att kvalificeras som en studiecirkel, men det brukar nog gå att ordna.

Postat

Tack för svaren:-)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.