Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Perrra - This Love

ARTIST/GRUPP: Perrra

GENRE: Electro Pop

LÅTLÄNGD: 2:38

KOMPOSITÖR: Perrra

PRODUCENT: Perrra

EV. MEDVERKANDE: Perrra

INSPELNINGSÅR: 2005 - 3/11

FORMAT: mp3

STATUS: Test med Röst

LÅTLÄNK:

Halloj!

Jag testade att lägga på en text/röst på min senaste låt jag la upp här, den där electropop tjaffset 😆

Jag hittade på en text och sjöng in med 11 effekter på !!

Blev ju faktiskt helt annat _go_ i låten typ.

Tänk på att varken text eller röst är särskilt seriöst gjort.. utan mer en test 🙂

/Perrra

Annons
Postat

Det är helt klart en skön låt och jag gillar starkt dina r i Forever, girl och never.

😆

Postat
Å fanken, så det var du som gjorde låten "åh vad jag älskar min 200a, den är bäst att spela quake men nu ska det va en MMX" ? Hehe 🙂

haha.. jajjamensan!

www.perrra.nu . där finns alla godingar sparade just for you! 😆

/Perrra

Postat
Det är helt klart en skön låt och jag gillar starkt dina r i Forever, girl och never.

😆

hehe TACK!

Jag gillar denna stil faktiskt.. rätt skönt att lyssna på .

och til ldet du skrev om girl o never osv 🙂 det va j inte såååå speciellt seriöst uttänkt text =) men men ..

Tackar!

Postat (redigerat)
Å fanken, så det var du som gjorde låten "åh vad jag älskar min 200a, den är bäst att spela quake men nu ska det va en MMX" ? Hehe 🙂

haha.. jajjamensan!

www.perrra.nu . där finns alla godingar sparade just for you! 😆

/Perrra

Underbart. Ska genast gå dit och ta låtarna!

Vilket år kan det ha varit du gjorde den låten? Man blir ju nostalgisk som bara den och man tänker på då brorsan och hans polare hade sina klaner och hade schemalagda matcher i CTF 😉

Edit: Jag såg på din sida att låten är från 2000. Så klart ska du ju veta det mycket bättre än mig men kan det verkligen vara så sent som 2000? :S

Redigerat av punkrockdude
Postat
Edit: Jag såg på din sida att låten är från 2000. Så klart ska du ju veta det mycket bättre än mig men kan det verkligen vara så sent som 2000? :S

Nä.. den "Quake" är Quake För Ritkga grabbar.. så det är inte den första låten som släpptes, utan den är gjort 1996-97 nånting den riktiga :rolleyes:

Postat (redigerat)

men haha..

kan NÅN skriva om DENNA låten kanske? 🙁

Inte bara om mina låtar som är 10 år gamla tack 😄

/Perrra

Redigerat av trancer
Postat

80-talet r00lz! 🙁 Härlig svengelska, värsta partydängan ju. När skall du växa upp och bli seriös egentligen..? 🙁 Förresten, detta är inte electropop-tjafs, snarare "oseriös-80-tals-retro-synthpop-tjafs", så det så. 😄

Postat
80-talet r00lz! 😎 Härlig svengelska, värsta partydängan ju. När skall du växa upp och bli seriös egentligen..? :rolleyes: Förresten, detta är inte electropop-tjafs, snarare "oseriös-80-tals-retro-synthpop-tjafs", så det så. 😉

Ja.. jag vette fan va det va för stil 😄

Därför jag satte ? på den förra låten jag släppte... Och då skrev nån "Electro Pop"

Just därför skrev jag det som genre.

Och på svaret att jag ska bli seriös? Denna låten rattad o skruvad med stööööööööörsta och meeeeest koncentration!!!! haha 🙂

Nä.. men låten är ju lite halvseriöst GJORD faktiskt, trots att den bara tog nån timma att göra 😄

/Pejjja

Postat

Gillar melodierna och synthljuden, lite retro sådär. Texten ska väl inte vara nå seriösare än så här i denna genre.. :rolleyes:

Musikstilen är inte riktigt min påse nötter men min tjej kommer nog att gilla detta. hon gillar lite 80-tals inspirerad pop!

Work it, Trancer!

Postat

Jag skrev ett jättelångt svar förut men det verkade inte komma med. Nu nöjer jag mig med att skriva att jag tycker det här är bra som fan.

Postat
Jag skrev ett jättelångt svar förut men det verkade inte komma med. Nu nöjer jag mig med att skriva att jag tycker det här är bra som fan.

T A C K !

Postat

Melodin är catchy.... Kom på mig själv med att nynna den nyss när jag gick till fikarummet. 🙂

Däremot tycker jag inte att framförandet riktigt håller. -Sången känns lite för yxig, försök få lite mer "flow" när du sjunger... (Fast det kan ju absolut bara va en smaksak!) Och arret är lite tunt, mest bara svepande pad och lite arpeggioblipp... Jobba på lite! 🙂

Postat

Rätt bra låt, och då är det låten i den här länken jag snackar om inte gamla låtar! För det var väl så du vill ha det?

Madonna 80-tal... gillar låten, dan har sina brister, men det är tusan inte dåligt!

Postat

Ok trancer 😆 ..trevlig syntpop a la 80-talet..trevliga syntljud..bra text..bra sång..låter nästan som BWO..med lite mix av Human League..m.fl...

Postat

Först och främst.. Perrra du är en legend! Jag har lyssnat så jäkla mycket på dina gamla godingar! MIRCWAR!!

Din röst är speciell och du utalar vissa ord så jäkla fel så det blir charmigt men det funkar nog faktiskt inte i nått seriöst sammanhang 🙂

Postat
Först och främst.. Perrra du är en legend! Jag har lyssnat så jäkla mycket på dina gamla godingar! MIRCWAR!!

Din röst är speciell och du utalar vissa ord så jäkla fel så det blir charmigt men det funkar nog faktiskt inte i nått seriöst sammanhang 🙂

hahaha.. DaNkE ScHöN!

Ja.. det ska va lite swenglish annars är det inte bra!

Tack alla andra för faktiskt överlag positiv reaktion 😉

/Perrra

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.