L.C Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 (redigerat) Okej... Inge mer marre för den mannen 😉😄 Redigerat 17 november 2005 av L.C
Pico Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 En timma kvar tills säsongstart av Nya rum. En kvart! har ni laddat Te-kannan? Fan! Jag missade detta! Måste se om det går i repris. 17:00 Nya rum Inredningsserie med Ernst Kirchsteiger. Del 1 av 10. Allmoge. Ernst inreder ett rum i allmogestil. Text-tv 299. Repris från 15/11. [5093] På Lördag.. 😏 Lördag klockan 17:00! Lagom som förfest. Laddat med fika? 😉
Eternal Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Laddat med fika? 😉 Jag har tyvärr varit stormförkyld så förfest är det inte tal om. Men fika kan nog inte bli bättre. Att kurera sig tillsammans med Ernst. 😏
era´ns accordion Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Hej hej. ny här. hur gör ni för att visa(eller auda) egen musik för varandra? Gjorde en tramsig låt om ernst till min kusin i födelsedag och tyckte folk här borde få höra den.
Pico Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Hej hej. ny här. hur gör ni för att visa(eller auda) egen musik för varandra? Gjorde en tramsig låt om ernst till min kusin i födelsedag och tyckte folk här borde få höra den. Kolla in forum-delen "Demoinspelningar". Läs trådarna som är nitade längst upp, där hittar du nog den information du behöver. Och välkommen hit! 🙂
era´ns accordion Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Tackar tackar. Jag hoppas kunna lära mig att orientera mig på forumet, är inte forumvan så allt ser plottrigt ut.
Egghuvud Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Jag vet inte men alla dessa mys-pys-folkhemssvenska-cocooning-kitch-program stod mig ett tag upp i halsen. Var det inte Timell var det Allsång på Skansen eller Ernst. Droppen var när han sydde lapptäcken av gamla broderade linnehanddukar.Då vill jag ha en kryddstark ottomansk gryta från Kurdistan... Ja.. just det. Vi drunknar i feelgood träsket. Var är Sverigen Jessie James. En man med skit under naglarna som lagar stora grillade köttbitar och river betongmurar med slägga. Grabbarna på Fagerhult kom tillbaka... allt är förlåtet. 😉
Neosus Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Jag vet inte men alla dessa mys-pys-folkhemssvenska-cocooning-kitch-program stod mig ett tag upp i halsen. Var det inte Timell var det Allsång på Skansen eller Ernst. Droppen var när han sydde lapptäcken av gamla broderade linnehanddukar. Då vill jag ha en kryddstark ottomansk gryta från Kurdistan... Ja.. just det. Vi drunknar i feelgood träsket. Var är Sverigen Jessie James. En man med skit under naglarna som lagar stora grillade köttbitar och river betongmurar med slägga. Grabbarna på Fagerhult kom tillbaka... allt är förlåtet. 😆 Nu blir jag riktigt pilsk... 😲
equality Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Ja.. just det. Vi drunknar i feelgood träsket. Var är Sverigen Jessie James. En man med skit under naglarna som lagar stora grillade köttbitar och river betongmurar med slägga. Grabbarna på Fagerhult kom tillbaka... allt är förlåtet. 😉 Nu blir jag riktigt pilsk... 😲 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.