musik (oregistrerad) Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Hej! Är det någon som handlat på Musiklagret i Borås nån gång? Hur är de? Hemsidan är ingen informativ höjdare kanske. 😠 :musik
red_house_painter Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 jag var där senast i måndags. men nu gilalr ju inte jag musikaffärer alls.. de är väl snälla kanske... men som vanligt alltid lika nollställda så fort man frågar något.
Drik Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 (redigerat) Får man bara rätt gubbe så kan de rätt mycket 😆 Det finns ju några som har studio där, de e rätt säkra på sina grejjer. Handlat en del prylar där och tycker det är bra 😆 Redigerat 3 november 2005 av Drik
VacUm Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Jag tycker det är en bra affär. Har inte varit där på ett par år nu, men innan har det alltid varit en trevlig upplevelse att gå in och handla där. Går hundra gånger hellre dit än till Jam eller Estrad i Sthlm. Trots utbudet.
L.C Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 (redigerat) Helt klart en skitbra butik att handla musikprylar i. Handlar alla mina saker där. Bor bara några kvarter bort. men som vanligt alltid lika nollställda så fort man frågar något. Inte alls. Killarna där kan sin sak och har gott om tips att ge. 🙂 Redigerat 3 november 2005 av L.C
musik (oregistrerad) Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Hej! Tack!! Får väl ta tåget nån dag... :musik
Eternal Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Musiklagret var en gång i tiden riktigt bra men har tappat mycket. De där i personalen som var bra har slutat och så. Tyvärr har de inte stans bästa priser!
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Hej Eternal! Hmm...när det gäller gitarrer ligger de väl iaf lägst i Sverige på vissa modeller? 😎 :musik
Eternal Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Hej Eternal! Hmm...när det gäller gitarrer ligger de väl iaf lägst i Sverige på vissa modeller? :musik Is that so? Inte illa i så fall. Men de grejer jag tänkt köpa har alltid musiklagret varit dyrare än konkurrenterna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.