Twilight_Zound Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 LÅTNAMN: Storyteller ARTIST/GRUPP: Twilight Zound GENRE: Pop/Synth LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: M.Andersson PRODUCENT: M.Andersson INSPELNINGSÅR: 1998 FORMAT: Mp3 STORLEK: 15.3 MB STATUS: Färdig LÅTLÄNK: Storyteller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Skulle gärna lyssna. Men jag får inte låten att funka 😲 Första gången här jag har det problemet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 2 november 2005 Trådstartare Dela Postat 2 november 2005 (redigerat) Hmmm Testa de andra och se om problemet finns på de låtarna med.. Har faktiskt haft en del problem med att direktlyssna på Mp3or via SoundClick senaste tiden... Twilight Zound Mp3´s Redigerat 2 november 2005 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Funkar hos mig i alla fall... Skall lyssna på hela låten i morgon och lägga en kommentar eller två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.