vanderbeldt Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 LÅTNAMN: karthago ARTIST/GRUPP: vanderbeldt GENRE: jadu LÅTLÄNGD: 1:24 KOMPOSITÖR: vanderbeldt PRODUCENT: - EV. MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 1.25 MB STATUS: oj va skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag karthago på hur många sätt kan du be? dom välter när dom staplas. babels torn spökar i ditt bröst det hyser löften du försakat. kan du räkna dina fel? dom du gömt i det dunkla när en sten blir fler, kan du låta bli att sjunka? han pärlas på din panna strör salt i dina sår din själ blev karthago medan du sov det har jag hitills. kommentarer? någon som vill hjälpa till? hehe. mvh vanderbeldt
Thimmie Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Du lyssnar mycket på Cornelis Vreeswijk va? 😕 Minus: Ostämd gitarr... Plus: Cool låt, bra text, snygga ackord. Du har inte eq:at något va? En kompressor på kanske skulle vara något? Jobba på!
claypool Postat 2 november 2005 Postat 2 november 2005 Återigen bra text. Bättre låt kring den här gången. Samla ihop några polare och styr upp dina låtar med ordentliga arr så kommer det bli kanon.
vanderbeldt Postat 2 november 2005 Trådstartare Postat 2 november 2005 fan, polare, det låter nått det. haha. nämen jag har inga i kretsen som besitter sådana talanger... men men. ska stämma gitarrjäveln riktigt till nästa gång också, haha. Det var en del Wreesvijk förr, lyssnar inte så mycket längre, uppskattar hans musik väldigt mycket dock.. om det lyser igenom i mina alster är jag bara tacksam. Tack för inputen. // Vanderbeldt
Jejje Postat 2 november 2005 Postat 2 november 2005 Det här var ganska skönt faktiskt! Skulle kanske kunna ha en gitarr till dock så att det blir lite fetare. Jag har också ganska svårt att höra texten. Försök att sjunga ut lie mer, nu blir det lite väl mumlande.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.