Jump to content
Annons

Tony Royster Jr - 12 Ă„r

Nad

Recommended Posts

Annons

🙂 Sorry! Det var helt nytt för mig! đŸ„° Och förhoppningsvis för nĂ„gra fler.

Om inte annat vĂ€rt att kolla in igen! 😉

Dela pÄ andra sajter

🙂 Sorry! Det var helt nytt för mig! đŸ„° Och förhoppningsvis för nĂ„gra fler.

Om inte annat vĂ€rt att kolla in igen! 😉

Definitivt. 🙂

Dela pÄ andra sajter

Jo den e najs, men den dĂ€r killen mĂ„ste ju vara typ 20 Ă„r nu? 😉

Äldre troligtvis!

Jag har fĂ„tt för mig att det Ă€r han som syns i början av filmen skrattandes..? DĂ€r mĂ„ste han vara Ă„tminstone 20 .. Och filmen har juh flytit runt pĂ„ internet ett tag nu 🙂

/Daniel

Dela pÄ andra sajter

Nonetheless, han Ă€r jĂ€vligt skicklig! Är lika imponerad varje gĂ„ng jag ser den hĂ€r filmen 🙂

Inte bara att han Àr snabb, han har ett extremt bra svÀng ocksÄ!

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Dela pÄ andra sajter

🙂 Sorry! Det var helt nytt för mig! 🙂 Och förhoppningsvis för nĂ„gra fler.

Om inte annat vĂ€rt att kolla in igen! 😄

Absolut, sett den flera gĂ„nger, men det gjorde ju inte ont om att pĂ„minnas om den igen. 😄

Dela pÄ andra sajter

Mmm... Klassiker!!

Jag vill för övrigt lÀra mig det dÀr kompet han gör vid 6:26. Det lÄter nÀstan som om det var tvÄ trummisar, eller en trummis och en percussionist.

Dela pÄ andra sajter

MrPhil (oregistrerad)

😼

Jag gillar verkligen hans hörselkÄpor!

hÀr har vi vÀl det yttersta beviset pÄ att det Àr bra teknik o inte rÄstyrka som krÀvs för bra spel o ljud. Han smÀller ju pÄ som sjutton! Grymt bra flyt i spelet!

Gillar hans underslag pÄ hihaten.

NÄgon som vet om han Àr aktiv musiker idag?

Redigerat av MrPhil
Dela pÄ andra sajter

Blir lika irriterad varje gĂ„ng jag ser det dĂ€r klippet. 😼 Himla snorunge sĂ€ger jag.

Jag har lirat trummor i tjugo Ă„r. och jag har visserligen kommit en bra bit pĂ„ vĂ€gen. Men vissa har det helt enkelt lĂ€tt för sig och det Ă€r vĂ€l egentligen bara att gratulera till alla rĂ€kmackor runt omkring i vĂ€rlden! Snorungar sĂ€ger jag 😄

Dela pÄ andra sajter

Jo, jag har ocksĂ„ sett den innan, det var ett par Ă„r sedan. Men jag blir lika lycklig varje gĂ„ng. 😉

Dela pÄ andra sajter

Hehe, just det sÄg denna för nÄgot Är sedan. AlltsÄ jag har sett slagverks koncerter och grejjer men den hÀr killen Àr makalöst duktig, sÄ han Àr 21 nu alltsÄ? Mjo...och jag antar att han Àr multimiljardÀr vid det hÀr laget?

Dela pÄ andra sajter

Det ar bara att sĂ„ga upp stockarna nu 😠

Har aldrig hÞrt talas om det namnet, inte pÄ skivor, eller i drum-mags som Modern Drummer ( tidigare Drums & Drumming ) Rythm, Drummer.

Om han ar proffsmusiker ? vet ej.

Men fy F.. vad han var bra. Det har blir roligt att visa mina elever i Ă„ldern 7-15 Ă„r 🙂

Edit: felstavning

Redigerat av tamadrummer
Dela pÄ andra sajter

Mmm... Klassiker!!

Jag vill för övrigt lÀra mig det dÀr kompet han gör vid 6:26. Det lÄter nÀstan som om det var tvÄ trummisar, eller en trummis och en percussionist.

Yep! SĂ„ jĂ€vla svĂ€ngigt! Har flertalet gĂ„nger funderat pĂ„ att sampla det.. men jag tror inte han blir sĂ„ glad dĂ„ 😠 ..

Kanske kan imitera det med min trummaskin 🙂

/Daniel

Dela pÄ andra sajter

Jag har för mig att han inte spelar sÄ mkt trummor nuförtiden. Hörde att han mest spelar golf Ä pluggar nu. Trummor spelar han i vilket fall inte sÄ mkt.

AngĂ„ende solot sĂ„ Ă€r ju inget av de han spelar omöjligt med lite övning đŸ˜±

NÄgra timmar pÄ varje grej sÄ sÀtter man nog dem...

EDIT: Det so imponerar Àr ju hans slag underifrÄn pÄ cymbalerna.

Redigerat av Pazo
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.