Jump to content
Annons

Tony Royster Jr - 12 år


Nad

Recommended Posts

Annons
Jo den e najs, men den där killen måste ju vara typ 20 år nu? 😉

Äldre troligtvis!

Jag har fått för mig att det är han som syns i början av filmen skrattandes..? Där måste han vara åtminstone 20 .. Och filmen har juh flytit runt på internet ett tag nu 🙂

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Nonetheless, han är jävligt skicklig! Är lika imponerad varje gång jag ser den här filmen 🙂

Inte bara att han är snabb, han har ett extremt bra sväng också!

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 Sorry! Det var helt nytt för mig! 🙂 Och förhoppningsvis för några fler.

Om inte annat värt att kolla in igen! 😄

Absolut, sett den flera gånger, men det gjorde ju inte ont om att påminnas om den igen. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm... Klassiker!!

Jag vill för övrigt lära mig det där kompet han gör vid 6:26. Det låter nästan som om det var två trummisar, eller en trummis och en percussionist.

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)

😮

Jag gillar verkligen hans hörselkåpor!

här har vi väl det yttersta beviset på att det är bra teknik o inte råstyrka som krävs för bra spel o ljud. Han smäller ju på som sjutton! Grymt bra flyt i spelet!

Gillar hans underslag på hihaten.

Någon som vet om han är aktiv musiker idag?

Redigerat av MrPhil
Link to comment
Dela på andra sajter

Blir lika irriterad varje gång jag ser det där klippet. 😮 Himla snorunge säger jag.

Jag har lirat trummor i tjugo år. och jag har visserligen kommit en bra bit på vägen. Men vissa har det helt enkelt lätt för sig och det är väl egentligen bara att gratulera till alla räkmackor runt omkring i världen! Snorungar säger jag 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag har också sett den innan, det var ett par år sedan. Men jag blir lika lycklig varje gång. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ar bara att såga upp stockarna nu 😠

Har aldrig hørt talas om det namnet, inte på skivor, eller i drum-mags som Modern Drummer ( tidigare Drums & Drumming ) Rythm, Drummer.

Om han ar proffsmusiker ? vet ej.

Men fy F.. vad han var bra. Det har blir roligt att visa mina elever i åldern 7-15 år 🙂

Edit: felstavning

Redigerat av tamadrummer
Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm... Klassiker!!

Jag vill för övrigt lära mig det där kompet han gör vid 6:26. Det låter nästan som om det var två trummisar, eller en trummis och en percussionist.

Yep! Så jävla svängigt! Har flertalet gånger funderat på att sampla det.. men jag tror inte han blir så glad då 😠 ..

Kanske kan imitera det med min trummaskin 🙂

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har för mig att han inte spelar så mkt trummor nuförtiden. Hörde att han mest spelar golf å pluggar nu. Trummor spelar han i vilket fall inte så mkt.

Angående solot så är ju inget av de han spelar omöjligt med lite övning 😱

Några timmar på varje grej så sätter man nog dem...

EDIT: Det so imponerar är ju hans slag underifrån på cymbalerna.

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...