Jump to content
Annons

nästa IRL


tordA

Recommended Posts

Annons

Fast jag hade valt ett annat ställe i Thailand än Phuket dock..... det är 2-3 ggr dyrare än övriga Thailand!. Kommer nog resa i de trakterna igen efter jul i 2-3 månader. Lite trött på att resa ensam dock nån som har liknande planer??. Har alltid med mig min Martin Backpacker och brukar gästgiga på lite barer ibland. Funderar på en sån där ministudio typ Zoom... nån som vet om de är nåt att hänga i julgranen? nu spelar jag bara in låtarna på en MP-3 spelare... låter för djävligt men jag glömmer i alla fall inte dem.

Matte

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

AUDIORENT: Zoom är inte bra att hänga i granen, lägg den hellre under granen! Imponerande för de pengarna! Var rädd om den, det är den värd.

Själv bojkottar jag allt vad Thailand heter, sedan många år tillbaka. Land som uppmuntrar barnprostitution genom att informera om den på den officiella Turistinformationen på ett lockande sätt reser jag inte till, har aldrig gjort och tänker aldrig åka till. Inte ens om jag fick betalt.

o t aludisc//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv så sticker jag nu på fredag till

Tailand, Kambodja, Vietnam, Laos i två månader och avslutar med att gräva lite safirer i australien i en månad..

Ska jag boka en IRL någonstans på vägen ????? 😕 😳😄

Redigerat av Peter12345
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...