precisionsound (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Hej! Nu så är "JOJJE - The Album" släppt. Går att köpa online som download med omslag i pdf format för $5.45. Alla låtar går att förlyssna på och "I would have known" finns i fullversion att ladda ner från www.garageband.com videon finns för nerladdning på siten i ny renderad 12MB version. www.jojje.com Mvh Lars
precisionsound (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 www.jojje.com Klickbar länk kanske ska till också. 😛
precisionsound (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Vore trevligt med lite tyckande! Bra eller anus? Mvh Lars
johlin Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 (redigerat) Håller på och tankar. Så jag har inga åsikter ännu, men det är alltid nice med artister som ger bort sin musik Ger bort och ger bort märkte jag, men jag sparar ner lyssningsfilerna bara. *edit* Nähä, det gick inte heller. Billigt är det iaf, men jag har inget kort att betala med. Redigerat 1 november 2005 av johlin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.