trancer Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Beat Is Goin' ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: ??? LÅTLÄNGD: 2:38 KOMPOSITÖR: Marcus Persson (Perrra) PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3:61 STATUS: Lär inte röra den nåt mer iaf 😄 LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hade INGET att göra, så bestämde mig för att göra nån låt som gick fort att göra.. och resultatet blev såhär.. alltså ingen tanke bakom låten alls utan det blev som det bara flög i mig för tillfället 😄 Ha lite överseende, låten tog 1 timme att göra .. ville ändå sprida den för att bevisa attj ag inte BARA gör dansband nu för tiden 😉 hahaha Föressten.. Va kallas denna musikstil??? /Perrra Redigerat 31 oktober 2005 av trancer
Jejje Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 (redigerat) Det här var riktigt skönt. Helt klart min stil av låt. Gillar ljuden som fan. Lite enformig dock men med lite sång på skulle detta kunna bli riktigt bra. Jag antar att det är nån form av synthpop!? Redigerat 31 oktober 2005 av Jejje
trancer Postat 31 oktober 2005 Trådstartare Postat 31 oktober 2005 Det här var riktigt skönt. Helt klart min stil av låt. Gillar ljuden som fan. Lite enformig dock men med lite sång på skulle detta kunna bli riktigt bra. Jag antar att det är nån form av synthpop!? Ja.. som sagt ... hade inget att göra så visst är den lite enformig 😄 inget snack om saken, men på nåt sätt så blir det nåt gung i den iaf Tack så mkt iaf 😉 /Perrra
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit.
trancer Postat 31 oktober 2005 Trådstartare Postat 31 oktober 2005 Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit. hahaha... Tack.. ska försöka få tag gammal italiens uteliggare utan tänder som kanske kan tänka sig att sjunga för en macka 😉 /Perrra
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit. hahaha... Tack.. ska försöka få tag gammal italiens uteliggare utan tänder som kanske kan tänka sig att sjunga för en macka 😄 /Perrra 😉 Det vore fantastiskt.
Jejje Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit. hahaha... Tack.. ska försöka få tag gammal italiens uteliggare utan tänder som kanske kan tänka sig att sjunga för en macka 😉 /Perrra Hur ska han kunna äta mackan utan tänder?
D Vibe Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Låter som en Madonnaproduktion från 80-talet .. Gillar det iallafall. Lite sång från en skönsjungande tjej hade faktiskt suttit fint!.. Musikstilen.. Pjae. Electropop kanske? Inte synthpop iallafall.
Jarnis Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Härligt pastelligt och hårsprayskletigt. Här har du ju embryot till en riktigt popdänga. Klart du ska bygga vidare. Om du sjunger med din dansbandsröst blir det en spännande cross-over.
trancer Postat 1 november 2005 Trådstartare Postat 1 november 2005 Oh Tackar så mkt 😛 Jag har lyssnat igenom låten många mer gånger än ni förmodlingen gjort, jag får nog ändå klassa reslutatet som NÖJD på denna låt 😉 Tack för kommentarer! /Perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.