Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Beat Is Goin'

ARTIST/GRUPP: Perrra

GENRE: ???

LÅTLÄNGD: 2:38

KOMPOSITÖR: Marcus Persson (Perrra)

PRODUCENT: Perrra

EV. MEDVERKANDE: Perrra

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: Mp3

STORLEK: 3:61

STATUS: Lär inte röra den nåt mer iaf 😄

LÅTLÄNK:

Hade INGET att göra, så bestämde mig för att göra nån låt som gick fort att göra.. och resultatet blev såhär.. alltså ingen tanke bakom låten alls utan det blev som det bara flög i mig för tillfället 😄

Ha lite överseende, låten tog 1 timme att göra .. ville ändå sprida den för att bevisa attj ag inte BARA gör dansband nu för tiden 😉 hahaha

Föressten.. Va kallas denna musikstil???

/Perrra

Redigerat av trancer
Annons
Postat (redigerat)

Det här var riktigt skönt. Helt klart min stil av låt. Gillar ljuden som fan. Lite enformig dock men med lite sång på skulle detta kunna bli riktigt bra.

Jag antar att det är nån form av synthpop!?

Redigerat av Jejje
Postat
Det här var riktigt skönt. Helt klart min stil av låt. Gillar ljuden som fan. Lite enformig dock men med lite sång på skulle detta kunna bli riktigt bra.

Jag antar att det är nån form av synthpop!?

Ja.. som sagt ... hade inget att göra så visst är den lite enformig 😄

inget snack om saken, men på nåt sätt så blir det nåt gung i den iaf

Tack så mkt iaf 😉

/Perrra

Postat

Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit.

Postat
Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit.

hahaha... Tack.. ska försöka få tag gammal italiens uteliggare utan tänder som kanske kan tänka sig att sjunga för en macka 😉

/Perrra

Postat

hahaha... Tack.. ska försöka få tag gammal italiens uteliggare utan tänder som kanske kan tänka sig att sjunga för en macka 😄

/Perrra

😉

Det vore fantastiskt.

Postat

hahaha... Tack.. ska försöka få tag gammal italiens uteliggare utan tänder som kanske kan tänka sig att sjunga för en macka 😉

/Perrra

Hur ska han kunna äta mackan utan tänder? :rolleyes:

Postat

Låter som en Madonnaproduktion från 80-talet :rolleyes: ..

Gillar det iallafall. Lite sång från en skönsjungande tjej hade faktiskt suttit fint!..

Musikstilen.. Pjae. Electropop kanske? Inte synthpop iallafall.

Postat

Härligt pastelligt och hårsprayskletigt. Här har du ju embryot till en riktigt popdänga. Klart du ska bygga vidare.

Om du sjunger med din dansbandsröst blir det en spännande cross-over.

Postat

Oh Tackar så mkt 😛

Jag har lyssnat igenom låten många mer gånger än ni förmodlingen gjort, jag får nog ändå klassa reslutatet som NÖJD på denna låt 😉

Tack för kommentarer!

/Perrra

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.