Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har någon koll på vad det är Steinberg håller på att introducera? Kollade just på Steinberg.net och dom har en väldigt skum reklam som visas på startsidan. Det ser ut som en nedräkning men till vad? Någon som har ett bra förslag? 😎STEINBERG

Annons
Postat

Det är en bensindunk där till höger va? Produkten kanske någon form av bränsle, till exempel i form av dsp-processinghårdvara.

Postat
Det är en bensindunk där till höger va?

Nej, jag tycker att det är ett ficklampsbatteri.

3lr12.jpg

Så då är min vilda gissning att det har med trummor att göra. Steinberg kanske köper upp Battery från Native Instruments? 😉

Postat (redigerat)

$59/styck!

Fast är det verkligen ngn nyhet? Finns ju hundratals (tusentals?) med liknande redan!

Redigerat av Hans
Postat
$59/styck!

Fast är det verkligen ngn nyhet? Finns ju hundratals (tusentals?) med liknande redan!

Näe jag såg att det var gamla prylar.

Hence "Kanske nåt sånt här" istället för "Det här!" :rolleyes:

Postat

Hej!

Kan det inte vara detta här med att SX3/Nuendo 3 har fått stöd får processorer med dubbelkärna? (samt även dubbla processorer).

Postat
JAHA!!!!!!! HYPERSONIC 2 är tydligen på G. 🙂

Precis. Se vad man kan få reda på om man klickar på reklambannern ifråga 😠

🙂

Postat

Hej!

Så nån gång i början av 2007 kanske HS-2 är såpass buggfri att den t.o.m. går att använda för musikskapande 😠?

Om den nu är lika "färdigutvecklad" som HyperSonic var när den kom!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.