tordA Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 đ„° btw, en sak som verkligen irriterar mig Ă€r att jag har köpt en massa bra-ha saker och bara brĂ€nt av 49 000:- đ livet Ă€r hĂ„rt đ„° đ
Eternal Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 SĂ„dana problem drabbar ingen fattig! Skyll dig sjĂ€lv din borgare đ
Stinkey (oregistrerad) Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Det Àr samlandet som gör livet vÀrt att leva!
karl Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 nice....Tord...bra ha saker...hmm...brödrost??? đł
Vallhagen Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Namnnormeringen noterad. Tjena Tord! đł Du ska inte bara köpa bra saker; köp nĂ„t roligt ocksĂ„!! *** Fan, inget Ă€r sig likt. Jag funderar pĂ„ att byta namn till Vallhagen.
Linus Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Vilken tur att jag inte missade den hĂ€r trĂ„den! Det kunde sĂ€kert ha blivit förvirring framöver annars đ Hoppas att det nya namnet blir bra!
brojd Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 vadĂ„ kan man byta namn ?? hur ?? đČđ Skicka ett PM eller mail till Olsberg sĂ„ skall det nog gĂ„ att lösa.
L.C Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Okej Rockfart = TordA. Uppfattat! Förslag: Skaffa en avatar man kĂ€nner igen dig pĂ„. đČ
pwayne Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 VĂ€lkommen in TordA! Fan, inget Ă€r sig likt. Jag funderar pĂ„ att byta namn till Vallhagen. Vi kanske skulle byta namn med varandra allihop? I hemlighet! Och sedan gissa vem som var vem...... đČ
Lundin Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 VĂ€lkommen hit igen RockTordfartA... Man mĂ„ste ju ta en stĂ€llning nĂ„n gĂ„ng i livet vad man ska heta egentligen.. sĂ„ vĂ€lkommen ut ur garderoben och in i klubben... đ
Egghuvud Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 (redigerat) Jag Ă€r och förblir ett egghuvud. Men det Ă€r kul att andra börjar bli mer ickeanonyma. undrar vem som startade trenden var det Lundin? đ Redigerat 3 november 2005 av Egghuvud
hackeman Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 JassĂ„...? Inte kul att vara klippfjĂ€rt lĂ€ngre, Tordan? đ
Ÿoffe Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Tjena TordA Kommer att sakna gamle Rockfart men nÀr man lÀr kÀnna TordA sÄ kanske man blir lika glad ÀndÄ! 49 lusidorer för bra-att-ha? Vad Àr det som Àr sÄ bra att ha mÄnntro? StrÀngar till gitarren? Elektroniskt trumset? En hÀstens sÀng? Vad?vad?vad? /Ÿoffe
tordA Postat 3 november 2005 TrĂ„dstartare Postat 3 november 2005 (redigerat) som svar pĂ„ din frĂ„ga mĂ„ste jag entydigt sĂ€ga: Ja ! bara matt-dj@ÂŁ$ln kostade 4800:- monopolypen 6300 datan nĂ€ra 10k:- strĂ€ngar(Elixir) och gurajusteringar 2-2,5k trummor kommer att kosta runt 15k och sĂ„ vidare.... och sĂ„ försöker jag fĂ„ Zoom att tilverka en "SteelSilver" 12kanalers ren inspelningsporta... mer pengar kommer i början av nĂ€sta Ă„r đđź dĂ„ köper jag upp Melodifestivalen... och lĂ€gger ner skiten đ mycket pĂ„ vin, kvinnor och sĂ„ng Ă„xĂ„ och javisst ja, en del slösade jag bort đ đ Redigerat 3 november 2005 av TordA
Umemagnus Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 VĂ€lkommen:) Ja, jag hĂ„ller med "Ăgghuvve" .. man vill ju inte gĂ€rna skriva in var man kommer ifrĂ„n och vad man egentligen heter.... eller....öhö.. vÀÀÀÀÀnta nu ett j@^la ögonblick đ
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Hehe... just det, kommer du ihĂ„g nĂ€r jag misstĂ€nkte dig för nĂ„gon annan? đ
tordA Postat 8 november 2005 TrĂ„dstartare Postat 8 november 2005 đ nĂ€... men "senil" Ă€r mitt mellannamn, med Ă„lderns rĂ€tt... đ
Thimmie Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 đ nĂ€...men "senil" Ă€r mitt mellannamn, med Ă„lderns rĂ€tt... đ Inte? Ok, men det gjorde jag. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.