tordA Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 🥰 btw, en sak som verkligen irriterar mig är att jag har köpt en massa bra-ha saker och bara bränt av 49 000:- 😎 livet är hårt 🥰 🙂
Eternal Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Sådana problem drabbar ingen fattig! Skyll dig själv din borgare 😎
Stinkey (oregistrerad) Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Det är samlandet som gör livet värt att leva!
Vallhagen Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Namnnormeringen noterad. Tjena Tord! 😳 Du ska inte bara köpa bra saker; köp nåt roligt också!! *** Fan, inget är sig likt. Jag funderar på att byta namn till Vallhagen.
Linus Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Vilken tur att jag inte missade den här tråden! Det kunde säkert ha blivit förvirring framöver annars 😉 Hoppas att det nya namnet blir bra!
brojd Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 vadå kan man byta namn ?? hur ?? 😲😎 Skicka ett PM eller mail till Olsberg så skall det nog gå att lösa.
L.C Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Okej Rockfart = TordA. Uppfattat! Förslag: Skaffa en avatar man känner igen dig på. 😲
pwayne Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Välkommen in TordA! Fan, inget är sig likt. Jag funderar på att byta namn till Vallhagen. Vi kanske skulle byta namn med varandra allihop? I hemlighet! Och sedan gissa vem som var vem...... 😲
Lundin Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Välkommen hit igen RockTordfartA... Man måste ju ta en ställning nån gång i livet vad man ska heta egentligen.. så välkommen ut ur garderoben och in i klubben... 😉
Egghuvud Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 (redigerat) Jag är och förblir ett egghuvud. Men det är kul att andra börjar bli mer ickeanonyma. undrar vem som startade trenden var det Lundin? 😆 Redigerat 3 november 2005 av Egghuvud
hackeman Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Jasså...? Inte kul att vara klippfjärt längre, Tordan? 😆
®offe Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Tjena TordA Kommer att sakna gamle Rockfart men när man lär känna TordA så kanske man blir lika glad ändå! 49 lusidorer för bra-att-ha? Vad är det som är så bra att ha månntro? Strängar till gitarren? Elektroniskt trumset? En hästens säng? Vad?vad?vad? /®offe
tordA Postat 3 november 2005 Trådstartare Postat 3 november 2005 (redigerat) som svar på din fråga måste jag entydigt säga: Ja ! bara matt-dj@£$ln kostade 4800:- monopolypen 6300 datan nära 10k:- strängar(Elixir) och gurajusteringar 2-2,5k trummor kommer att kosta runt 15k och så vidare.... och så försöker jag få Zoom att tilverka en "SteelSilver" 12kanalers ren inspelningsporta... mer pengar kommer i början av nästa år 😎😮 då köper jag upp Melodifestivalen... och lägger ner skiten 😉 mycket på vin, kvinnor och sång åxå och javisst ja, en del slösade jag bort 😄 😄 Redigerat 3 november 2005 av TordA
Umemagnus Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Välkommen:) Ja, jag håller med "Ägghuvve" .. man vill ju inte gärna skriva in var man kommer ifrån och vad man egentligen heter.... eller....öhö.. vääääänta nu ett j@^la ögonblick 😉
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Hehe... just det, kommer du ihåg när jag misstänkte dig för någon annan? 😏
tordA Postat 8 november 2005 Trådstartare Postat 8 november 2005 😏 nä... men "senil" är mitt mellannamn, med ålderns rätt... 😉
Thimmie Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 😏 nä...men "senil" är mitt mellannamn, med ålderns rätt... 😉 Inte? Ok, men det gjorde jag. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.