Henke Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Haha! Jag hamnade både i San Fransisco och Piteå... Rockenroll! 😉 Så nu får ni själva gissa om jag sitter på alcatraz eller i norrbotten...
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 (redigerat) Vimmerby, småland. Men skulle jag inte ha ett mycket bra jobb i Hultsfred så skulle jag aldrig bo här. 😕 Redigerat 7 november 2005 av Thimmie
Linus Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Vimmerby, småland. Jag kommer tillbaks till Vimmerby imorgon. Ska vi lira lite? 😄🙁
Thimmie Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Vimmerby, småland. Jag kommer tillbaks till Vimmerby imorgon. Ska vi lira lite? 😄🙁 Shit, bor du i Vimmerby? Jag ska på Access all areas imorgon tills på fredag och fredag, lördag repar jag i Linköping. 🙁
Twilight_Zound Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 (redigerat) Placed and online 😄 SSW Kalmar W Bergquwara 😉 Redigerat 19 november 2005 av Twilight_Zound
Lars Garage Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Nu finns Ludvika på kartan 🙂 Kul! Vart i ludvika bor du? På högberget..Där är det toppen! 😉 Tråkigt att inte Kopparberg fanns med på kartan 🙂
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Vimmerby, småland. Jag kommer tillbaks till Vimmerby imorgon. Ska vi lira lite? 😉🙂 Shit, bor du i Vimmerby? Jag ska på Access all areas imorgon tills på fredag och fredag, lördag repar jag i Linköping. 😆 Piss och spy, Vimmerby. .. och för att du ska slippa säga det: "En gris enko, en hultsfredsbo". 🙂 Rätt häftigt det här med Internet. Ska vi låtsas att vi går på Metropol och snor drinkar av Rockcity?
Thimmie Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Vimmerby, småland. Jag kommer tillbaks till Vimmerby imorgon. Ska vi lira lite? 😠😉 Shit, bor du i Vimmerby? Jag ska på Access all areas imorgon tills på fredag och fredag, lördag repar jag i Linköping. 😉 Piss och spy, Vimmerby. .. och för att du ska slippa säga det: "En gris enko, en hultsfredsbo". 😱 Rätt häftigt det här med Internet. Ska vi låtsas att vi går på Metropol och snor drinkar av Rockcity? Hehe... Jag fick reda på vem du är genom Addic59. 😉
D Vibe Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Försökte lägga till mig själv igår, men jag gjorde nog något fel. Försöker igen ikväll kanske..
Pedda P Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Inlagd!! gurka e gott på en macka me leverpastej!! 🙂
Linus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Inlagd!! gurka e gott på en macka me leverpastej!! 😳 😳😲😎😄
Thimmie Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Inlagd!! gurka e gott på en macka me leverpastej!! 😎 Leverpastej är äckligt. 😳
Thimmie Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Leverpastej är äckligt. 😎 Bara i teorin... I praktiken också. I synnerligt praktiken.
claypool Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Nejmen det är ju smaskens på en limpmacka! Men som sagt om man funderar lite för mycket vad det är man stoppar i munnen så framstår plötsligt smörgåsen som lite mindre aptitlig.
D Vibe Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Har lagt in mig själv nu iallafall. Angående Örebro, prova Orebro istället. Jag fick skriva Skovde istället för Skövde för att det skulle funka .. /Daniel
job Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 (redigerat) Och så är man med på kartan - jupp! Redigerat 14 mars 2006 av job
Light Head Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Om ni frågar min fru så kommer svaret snabbt! "I STUDION!"
Bebopkeys Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Hamnade i Bolinas, Sydamerika först men det ordnade sig:-)
steflund Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Om ni överhuvudtaget skall se vart jag bor måste ni förminska rätt mycket fram tills ni ser en ensam och rädd stackare precis vid viscayabukten.
Nexustwins Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 VArför ska det bo så många i Helsingbog? Jag ser inte äns mig själv 😆
Bebopkeys Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 (redigerat) Hamnade som Bebopkeys i Bolinas Carlifornia.(bor i Bollnas) Fick genast hugg på en kille som heter Matt från San Fransisco! Han är singel! Jag måste nog byta avatar. Redigerat 7 april 2006 av Bebopkeys
Neko Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 (redigerat) Bumpar denna tråd, skulle nog vara skoj med en liten IRL i växjö igen förresten... 😕 Redigerat 13 augusti 2006 av Neko
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.