Björn Olsberg Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Studio Remix Competition börjar närma sig sitt slut och nu är 10 finalister framvaskade ur de 50 bidragen. I Studio 10-05 kommer vi presentera de tre vinnarna. Björn Theander (Spy Remix) Jacob Söderberg (Boss Eyed Tiger) Mattias Argirakis (Mr. Math) Mikael Andersson (Infinite Beat) Orhan Karagöz (Ankara Delight Remix) Peter Christiansen (Born Again Remix) Peter Sonnert Petteri (moOd's relive-alive rmx) Pontus Lindberg (Penta P Nikki Beach Remix) Stefan Flink, John Peter Andersson (JP and Flinkstone Big Smile Remix) Läs mer på studio.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Spännande.. Var kan man få höra bidragen då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Forza Peter Sonnert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Detta har jag missat totalt! Jaja, blir kul att höra summan av kardemumman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 31 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 31 oktober 2005 Spännande.. Var kan man få höra bidragen då? Läs i nyheten på studio.se. Klipp från låtarna finns när vinnarna presenteras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Sonnert med bland 10 i topp! Yeah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Oj, heh.. Hur rimmar det här med Sofie Rimhedens krönika om att den elektroniska musiken inte har samma genusproblem som rockmusiken...?? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Oj, heh.. Hur rimmar det här med Sofie Rimhedens krönika om att den elektroniska musiken inte har samma genusproblem som rockmusiken...?? 😲 Rimmar och rimmar? Fanns det några kvinnliga deltagare? Det gjorde det iallafall inte i våran tävling på Bevlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Oj, heh.. Hur rimmar det här med Sofie Rimhedens krönika om att den elektroniska musiken inte har samma genusproblem som rockmusiken...?? 😎 Rimmar och rimmar? Fanns det några kvinnliga deltagare? Det gjorde det iallafall inte i våran tävling på Bevlar. Det är nog detta som android syftar på. Själv ser jag det inte som något problem om tjejer och killar väljer olika saker pga olika intressen. ( Men låt oss inte "go there" 😲 ) Ska bli spännande att höra bidragen. Var det några från forumet som kom med på top-tio? Jag känner igen Mr. Math som en forumnamn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 (redigerat) Forza Peter Sonnert! Sonnert med bland 10 i topp! Yeah! kul. hm hade jag inget namn på låten? tror jag kallade den "Born to be live" 😲 Redigerat 1 november 2005 av dedacia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 1 november 2005 Trådstartare Dela Postat 1 november 2005 Rimmar och rimmar? Fanns det några kvinnliga deltagare? Bara två, tråkigt nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moOd Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Ska bli spännande att höra bidragen. Var det några från forumet som kom med på top-tio? Jag känner igen Mr. Math som en forumnamn... Mitt namn står med i listan där.. helskoj! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rankey (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Ah, fick torsk. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Math Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Var det några från forumet som kom med på top-tio? Jag känner igen Mr. Math som en forumnamn... Visst fan är Mr. Math ett forumnamn 🙂 Nu även med avatar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Attans! Jag kom inte med fast jag har ju inte skickat in något heller iofs... 🙂 Ska bli spännande att se vad det blir i slutändan. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Rimmar och rimmar? Fanns det några kvinnliga deltagare? Bara två, tråkigt nog. Jo, det var inte nån egentlig kritik mot tävlingen, bara ett litet iakttagande från min sida... Tyckte väl snarare att hennes krönika var lite off på den punkten (fast nu kommer jag inte ihåg exakt vad hon skrev). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 inte många dagar kvar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Armadillo Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Sorry, don't speak/write Swedish, although I can sort of read it 🙂 ....being Danish and all. Has anyone got the new magazine, which is supposed to be out today? I would like to know the results. I won't be able to get it as I live in UK. Just happened to get the magazine while being on holiday in Denmark. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Mikael Andersson (Infinite Beat) vann tävlingen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moOd Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Sorry, don't speak/write Swedish, although I can sort of read it ....being Danish and all. Has anyone got the new magazine, which is supposed to be out today? I would like to know the results. I won't be able to get it as I live in UK. Just happened to get the magazine while being on holiday in Denmark. 😆 The results: 1) Mikael Andersson (Infinite Beat) 2) Mattias Argirakis (Mr. Math) 3) Pontus Lindberg (Penta P Nikki Beach Remix) It would be cool to hear a little preview of all the competing (or atleast some) tracks. Hopefully they will put some of them online for our pleasure.. 😆 F#n. Jag kom inte längre än så den här gången heller (top 10). Börjar tappa mitt humör.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Armadillo Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Shame. Well, at least I made top 10. I did enter with a 80% (not enough time) done remix so I suppose that's fair enough. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 så... när får vi höra snuttar från låtarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Math Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 så...när får vi höra snuttar från låtarna? ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 (redigerat) Forza Peter Sonnert! 😕 Word! EDIT. Oj, såg nu att tävlingen var över... Synd sonnert 😛 jag vill också höra 😕 Redigerat 13 januari 2006 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 (redigerat) Har ni hunnit Mp3'a bidragen än? 😕😕 Redigerat 8 februari 2006 av Sonnert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 Mmm.. även jag är sugen på att få lyssna på bidragen.. Var hittar man dom??? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 Jag ska fråga herr Olsberg vad han har för planer, återkommer! EDIT: Det är på gång, men han vågar inte lova exakt när de läggs ut. /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 Nu finns det en tråd med snuttar ur de 10 remixerna: här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.