ci-dessus (oregistrerad) Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Hallå för f*n 😄 Hållt på med musik ett bra tag nu, hängt på forumet som gäst - kände att det var dags att kasta sig in i diskussionerna 😆 Spelar piano och trummor, sysslar med nuendo och reason.
hegobald Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Jomen hejsan! Purfärsk medlem på forumet ser jag.. Fast du har alltså lurkat runt som hemlig gäst ett tag förståss 😆
android Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Hejhej! Vad gör du för nån sorts musik då? Piano, trummor, nuendo och reason kan det bli en hel del olika saker av... 😲
ci-dessus (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Gör det som faller mig in, melodisk trance, vokalpop, house. I princip allt som inte är dansband 😉
Bunga Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Hej för satan! Välkommen! melodisk trance, vokalpop, house. I princip allt som inte är dansbandInte för att va sån men det där får jag inte ihop för dem öre.. 😉 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.