Jump to content
Annons

Unspoken

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Tänkte ta och puffa lite för en ganska ny låt ett collab over från Muses muse. Ber återigen alla som lyssnar att ge mig en möjlighet att få lyssna på er musik i lofi streaming. Med risk för att bli tjatig, jag surfar via modem och det tar en jäkla lång tid att ladda upp och ner.

Text Sharon Marks

Music Burnin Sven

Inspelad 05 av mig

spelad och sjungen av mig

ca. 3,5 meg mp3

demo färdig i sin nuvarande form

kommer förmodligen att göras om

ganska mycket när och om hennes

producenter och studiofolk sätter

tänderna i den.

http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=2862389&q=lo

http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=2862389&q=hi

Redigerat av Burnin Sven
Annons
Postat

Hoppas att jag fick tag i rätt låt. Nr 6 i länken!?

Bra gitarrsound! Man har ju dock hört det förr, men varför ändra ett vinnande koncept. Sången är skön, men kanske lite väl "spröd", men jag antar att detta kanske är meningen! Det tar lite för lång tid innanlåten kommer igång, och när den väl gör det är det lite väl "pang på" på en gång! Överhuvudtaget kulle jag vilja ha lite mer av det ösiga partiet. Som det är nu skulle det nog vara bättre att skippa det helt. Känns lite malplacerat när det ändå är så kort.

Postat

Tackar Jejje den var inte helt fel ändå kan jag förstå. Var lite orolig för hur den skulle uppfattas, den kändes som ganska vacker på nått sätt men lite konstig när jag gjorde den.

Jag glömde ändra efter att jag laddat upp en ny låt igår, den hamnade ju först och då blev Unspoken nr. 6 förståss 😠

Jag håller med i din kritik hade liknande funderingar själv men valde att göra såhär. Mittpartiet går nog åt det krävs nån raket av nått slag i en sån där smetig soppa och ganska brutalt och effektfullt blir det tycker jag i alla fall när det försvinner lika fort igen.

Sharon funderar tydligen på att ge den ett komersielt liv och då får den nog ett helt annat upplägg på alla plan.

Göran

• 2 veckor senare...
Postat

Tänkte ge den här en ny chans med hjälp av lofi och hifi länkar direkt till låten, hoppas det underlättar.

Göran

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.