Villa Superstar Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Som rubriken säger så kraschar Cubase (i stort sett) alltid när jag ska stänga av det. Allt går fint under användning men när jag ska stänga av låser sig hela programmet. Det fungerar inte heller att tvångsavsluta (typ alt-ctrl-del) utan det krävs en fysisk omstart av datorn för att bota detta. Det här börjar bli rejält jobbigt och jag har börjat tänka efter både en och två gånger innan jag startar programmet, så vill inte jag ha det 🙁. Hjälp.
brojd Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Vill inte dra några förhastade slutsatser nu, men detta skall tydligen vara ett vanligt problem för H2O releasen av cubase. Och om det är den versionen du har kan det bli svårt att få någon support på ärendet. Har du däremot ett köpt exemplar av cubase tycker jag du skall kontakta mi7 (www.mi7.se) supporten ifall du inte får klarhet i problemet här.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.