Shaidar (oregistrerad) Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 (redigerat) Förresten, är det någon här som har Googlat ordet "handtvål"? Prova det och kolla på "menade du" texten 😛 Redigerat 28 april 2006 av Shaidar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 Förresten, är det någon här som har Googlat ordet "handtvål"? Prova det och kolla på "menade du" texten 😳 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 28 april 2006 Trådstartare Dela Postat 28 april 2006 Förresten, är det någon här som har Googlat ordet "handtvål"? Prova det och kolla på "menade du" texten 😳 😎 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 april 2006 Dela Postat 29 april 2006 Från forumet: "tack i förhandet" 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
progg Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Kanske inte ett roligt ord men polarn svarade lite udda när vi satt å snackade. Han skulle beskriva en arbetskamrat å då frågade jag: - Han är alltså en liten tjockis? varav polaren försvarade honom med att säga: - Men han har alltså psoriasis! Vi hade druckit någon öl så jag vek mig av garv =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Min jobbarkompis gillar när radion spelar "Bodies With Organs". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Förresten, är det någon här som har Googlat ordet "handtvål"? Prova det och kolla på "menade du" texten 🙂 😏 😠 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 20 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 20 juni 2006 "jag vet inte hur man skall skapa så man kan fixa!" Som sagt: Årets Cubase-citat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grebdnull Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 "Hur stor bit vill du ha" , sa jag och måttade med kniven."Lite mindre än drygt hälften" , svarade han.... Hahaha... klockren! 😄 Jag har inget roligt ord att komma med utan en defekt i min skalle (tydligen). Jag har kommit på att jag måste undvika i alla fall ett uttryck och det är "rösten bröt". När man råkar hamna i falsettläge med rösten och ska utsäkta sig med "Ursäkta, rösten bröt" säger jag ALLTID fel, d.v.s. "Ursäkta, brösten röt". Så numera ber jag inte om ursäkt längre... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 "Hur stor bit vill du ha" , sa jag och måttade med kniven."Lite mindre än drygt hälften" , svarade han.... Hahaha... klockren! 😆 Jag har inget roligt ord att komma med utan en defekt i min skalle (tydligen). Jag har kommit på att jag måste undvika i alla fall ett uttryck och det är "rösten bröt". När man råkar hamna i falsettläge med rösten och ska utsäkta sig med "Ursäkta, rösten bröt" säger jag ALLTID fel, d.v.s. "Ursäkta, brösten röt". Så numera ber jag inte om ursäkt längre... 😆 Känner igen det där. Jobbigt om man inte kan bestämma vilket ord man skall använda och det blir någon blandning av hitta och finna... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Har hänt mig med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 -ja ha bara en krona -jamen, det blir inte mycke korv för det.. -nää, men skär så nära korven som möjligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.