Bebopkeys Postat 29 oktober 2005 Dela Postat 29 oktober 2005 När man skriver i ett forum har man ofta lite för bråttom med grammatiken. Det kan resultera i väldigt kula nya ord och fraser. Jag hittade ett kul ord idag som garanterat inte finns i Saol. "Sparmsmakad" Nån som hittar fler? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 29 oktober 2005 Dela Postat 29 oktober 2005 När man skriver i ett forum har man ofta lite för bråttom med grammatiken.Det kan resultera i väldigt kula nya ord och fraser. Jag hittade ett kul ord idag som garanterat inte finns i Saol. "Sparmsmakad" Nån som hittar fler? Inte än! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 8 november 2005 Trådstartare Dela Postat 8 november 2005 Här kommer en felskrivning som lät rätt kul 😄 "jobbar förbrilt" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 november 2005 Dela Postat 8 november 2005 Grahns nyligen levererade maträtt: PISLNERKORV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 9 november 2005 Dela Postat 9 november 2005 På ett annat forum såg jag: "Det kostar dig max 200 kr att byta fläktrem i datorn och är man hyfsat teknisk kan man göra det själv." Finn felet 😆. Klockren är den! 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 9 november 2005 Dela Postat 9 november 2005 Här kommer en felskrivning som lät rätt kul 😆 "jobbar förbrilt" [...] [.......] __________ / [....] ??) (__________/ o ._ /o_O\ ( (_ ) _\ . /_ .. Vad HETER det egentligen?! *funderar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 9 november 2005 Dela Postat 9 november 2005 Nu kom jag på vad det heter. "Febrilt" va? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 9 november 2005 Dela Postat 9 november 2005 (redigerat) Nu kom jag på vad det heter."Febrilt" va? 😉 😆 Haha tackar... jag satt också och funderade vad som var fel med det ordet... BTW / snygg "codening" av gubben där... Vi hade en lärare i skolan som alltid blandade ihop "lägga märke till" och "lägga på minnet". Han sa att ; -det kära elever, det måste ni lägga på märket... 😆 Redigerat 9 november 2005 av tomazopantera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 24 november 2005 Trådstartare Dela Postat 24 november 2005 Hört på lokalradion. Intervju med man som samlat på sig 5500 tomtar. Radioreportern undrar hur det gått till. "Nja, det har blivit med åren kommen eftersom" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 På ett annat forum såg jag:"Det kostar dig max 200 kr att byta fläktrem i datorn och är man hyfsat teknisk kan man göra det själv." Finn felet 😱. Klockren är den! 😠 /Daniel Förstår inte riktigt. Förklara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 På ett annat forum såg jag:"Det kostar dig max 200 kr att byta fläktrem i datorn och är man hyfsat teknisk kan man göra det själv." Finn felet 😛. Klockren är den! 😄 /Daniel Förstår inte riktigt. Förklara. Hehe. Fläktrem = fläkten. Jag har iaf ingen fläktrem i min dator! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 (redigerat) Hehe. Fläktrem = fläkten. Jag har iaf ingen fläktrem i min dator! 😛 Så det finns inga datorkomponenter alls som kan ha remdrivna fläktar? Det visste jag inte, men jag förstår fortfarande inte det roliga 😛 Redigerat 24 november 2005 av cm0s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Hehe. Fläktrem = fläkten. Jag har iaf ingen fläktrem i min dator! 😕 Så det finns inga datorkomponenter alls som kan ha remdrivna fläktar? Det visste jag inte, men jag förstår fortfarande inte det roliga 😱 Om det nu foinns fläktrem, så är den ju satans dyr i varje fall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 10 december 2005 Trådstartare Dela Postat 10 december 2005 Citat från en tråd. "En sån där är det. kan bara inte hitta kontakten någon stans på ljudkotete eller dantorn" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 "det är varmare idag än ute" 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 "det är varmare idag än ute" 🙂 🙂 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 Hehe. Fläktrem = fläkten. Jag har iaf ingen fläktrem i min dator! 🙂 Så det finns inga datorkomponenter alls som kan ha remdrivna fläktar? Det visste jag inte, men jag förstår fortfarande inte det roliga 😛 Om det nu foinns fläktrem, så är den ju satans dyr i varje fall... Ehehehe Foinns ........ Hmmmmmm 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Hehe. Fläktrem = fläkten. Jag har iaf ingen fläktrem i min dator! Så det finns inga datorkomponenter alls som kan ha remdrivna fläktar? Det visste jag inte, men jag förstår fortfarande inte det roliga 😱 Fläktremmar finns det i bilar, inte i datorer. Fläktar finns det däremot i datorer 😱 .. Tjejen som sa det har tydligen mekat lite mkt med bilar 😱 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 3 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 3 januari 2006 Citat. "Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =) En fråga här ni till alla är.... Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan" Slut citat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Citat."Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =) En fråga här ni till alla är.... Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan" Slut citat. 😆 eller 😉 Det där är ett finfint exempel på den typen av skrivsätt jag syftade på i denna tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 16 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2006 Veckans citat redan nu? "tak på förhand" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 24 april 2006 Trådstartare Dela Postat 24 april 2006 Ett helt nytt ord!!!! "alkoholk" citat från forumet 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bdatony Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 När jag jobbade bakom en delikatessdisk ville en kund ha en bit korv. "Hur stor bit vill du ha" , sa jag och måttade med kniven. "Lite mindre än drygt hälften" , svarade han.... Jag vet fortfarande hur mycket korv han ville ha 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Ett helt nytt ord!!!! "alkoholk" citat från forumet 😆 Lyllo fåglarna! 😆 Eller var det fyllefåglarna? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Ett helt nytt ord!!!! "alkoholk" citat från forumet 🙂 Lyllo fåglarna! 😱 Eller var det fyllefåglarna? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😳 😱 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 På ett annat forum var det två som trodde att det hette insektsnyckel 😕🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 På ett annat forum var det två som trodde att det hette insektsnyckel 😄😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 Läste precis på forumet: "Kontrakt för låtskirvare " Låter som en fågel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shaidar (oregistrerad) Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 (redigerat) Min lärarinna till fru skickade ut ett klassbrev inför skolavslutning där det stod: "Varmt välkomna till skolavlusning..." Redigerat 28 april 2006 av Shaidar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.