kallemio Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Carola Livets ord Södermalmskyrkan 1990 Lyssna på hela, för det är lite radiosnack i början som lätt kan göra att man tror att det är fel ljudklipp.
Hans Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Hej! Jo, lite synd att livets ord slog klorna i Sveriges (hitintills) enda helt självklara världsartist!
Jejje Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 😮😱🙂 Fuck! Vad obehagligt tycker jag! Ja verkligen. Först tyckte jag att det var aproligt, men sen kom skräcken smygande sakta men säkert.
Jejje Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Carola skulle ju vara perfekt för rollen i nästa Exorcist-film 😱
Hazard Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fy fasen! Sånt måste bort! SÅNT MÅSTE IIHHHH BOOORT. JAG HATAR DET AAAHH, IIHH ÖH, UUSCHH! PS. Jag älskar auktoritet.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Om det är läskigt vågar jag inte gå in där 🙁
Pazo Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 De var ju nästan lite små läskigt...FAn va dum 😛 hahaha...stackars oss hatare 🙁😆😆
hackeman Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fy fan. Livets Ord är onda parasiter, precis som alla andra religiösa sekter. Far åt helvete hela högen.
polardark Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Huj.. för alla som trodde att Carola inte skulle kunna sjunga i ett black metal-band... Trodde inte hon var kapabel till såna avgrundsvrål. Säg nej till självmedömkan! NEEEEJJJ!! NEEEEEJJJJJ!!! 😎 Typ så man rullar omkring på golvet och kiknar av skratt.
Pazo Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Huj.. för alla som trodde att Carola inte skulle kunna sjunga i ett black metal-band... Trodde inte hon var kapabel till såna avgrundsvrål. Säg nej till självmedömkan! NEEEEJJJ!! NEEEEEJJJJJ!!! 😎 Typ så man rullar omkring på golvet och kiknar av skratt. FAN VILKEN IDE JAG FICK NU!!!!! Ska fan sampla rösten å göra tung mördar techno!!!! 😎🙁😆😆
polardark Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 FAN VILKEN IDE JAG FICK NU!!!!! Ska fan sampla rösten å göra tung mördar techno!!!! Jea, men det är ju så dålig ljudkvalitet.. och den där hemska bakgrundsmusiken 🙁
Pazo Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 FAN VILKEN IDE JAG FICK NU!!!!! Ska fan sampla rösten å göra tung mördar techno!!!! Jea, men det är ju så dålig ljudkvalitet.. och den där hemska bakgrundsmusiken 😎 Det överröstas lätt. och kvaliten gör inget. för jag brukar ändå dista å hålla på 😎
Lars Garage Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 FAN VILKEN IDE JAG FICK NU!!!!! Ska fan sampla rösten å göra tung mördar techno!!!! 🥰 🥰 🙂 😉 God ide... 🥰 Men jag hörde nått ryckte om att Dark Funeral redan har samplat rösten till introt på nån låt. 🥰
Stinkey (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 (redigerat) Hon kanske skickar STIM på dig, Pazo. Eller någon hämndängel!! Redigerat 29 oktober 2005 av Stinkey
Vallhagen Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 FAN VILKEN IDE JAG FICK NU!!!!! Ska fan sampla rösten å göra tung mördar techno!!!! 😉 😛 🙂 😄 God ide... 🙂 Men jag hörde nått ryckte om att Dark Funeral redan har samplat rösten till introt på nån låt. 😄 Gubbarna i Dark Funeral framstår ju som små korgossar i jämförelse med detta. Fan, det är genuin, rejäl och tvättäkta ondska hon framför, Carola. Riktig satanism. Obehagligt. Och det smättiga jesuskompet inramar det hela synnerligen surrealistiskt. Och det är på riktigt. Fy fan.
Pazo Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Hon kanske skickar STIM på dig, Pazo. Eller någon hämndängel!! 😉😛🙂😄 HAHA!! Jag skiter i alla demoner! Skicka hit dem så kanske man kan göra riktigt arg musik också 😄🙂 :)
joachime Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Gubbarna i Dark Funeral framstår ju som små korgossar i jämförelse med detta. Fan, det är genuin, rejäl och tvättäkta ondska hon framför, Carola. Riktig satanism. Obehagligt. Och det smättiga jesuskompet inramar det hela synnerligen surrealistiskt. Och det är på riktigt. Fy fan. Håller med. Black metal är satir, det här är riktigt förakt.
musik (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Hej! Lathet - Har alltid en förklaring. Uppror - Kan vara befogat. Självmedömkan - Är både förståeligt och ofta befogat. ...allvarligt talat... vad har detta med synder att göra? 😄 :musik
Eternal Postat 30 oktober 2005 Postat 30 oktober 2005 Om ljudklippet är riktigt är det bara att beklaga. Det är ingen hemlighet att Carola är korkad och lättpåverkad men såhär illa trodde jag inte att det var.
android Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Tycker nog snarare att det är sorgligt än roligt... Säger som Ebba grön: "Häng gud!" 😆
Majken Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Undrar vad hennes sångcoach säger om de där vrålen. De kan ju bara inte vara bra för stämbanden. /Majken
musik (oregistrerad) Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Håller med Majken! Till fullo! 😱 :musik
Eternal Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Har ni inte hört Runars tal? Det är i samma klass! Låter helt besatt av "GUD",
L.C Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Störd är väll det minsta man kan säga om henne. Snacka om livetsords ärkeslyna nummer 1. FY FANKEN för de religösa dårarna i detta land. 😳
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Vad är det för fel på henne? 😄 Hon kan sjunga, men det är visst hennes enda begåvning... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.