DigitalLF (oregistrerad) Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Hallå. jag undrar om det finns någon skola på västkusten eller närligande som är inriktad på elektronisk musik i form av Reason/Cubase?
Henkera Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Beror på, behöver du en utbildning som slutar med diplom? 😱
DigitalLF (oregistrerad) Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 det jag var intreserad av var en högskole utbildning. jag har stort sett ingen kunskap om produktion men extremt intreserad av musik och det har vart så sen jag var välldigt liten och försöker mig just nu på reason
pennudd Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 (redigerat) Det finns inga högskole utbildningar som inriktar sig på cubase/reason. Då är det musikproduktion och då är det bredare än så. Fast om du bara vill komma igång så känns det aningens overkill att gå på högskola. kika in på www.orca.se dom har säkert nåt i gbg. Annars finns det väl gott om folkuniversitet som har kurser i ljudteknik och musikproduktion Redigerat 28 oktober 2005 av pennudd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.