Lindeberg Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Bevlar har fått en egen show på Sub7 - sista fredagen i varje månad 13-15 hörs vi där. Bokade gäster är Nihad Tule, Cryo & Mashtronic. Idag kör jag dock själv. Räkna med två timmars hårt spretande; det blir acid, disco och electro. Plockar även in en del osläppta grejer, bl a en ny låt av mig och Özgür Can. 😛
trancer Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Kan du inte recorda mixen när du live lirar? Brukar alltid va jävligt rolitg att ha ! /Perrra
tordA Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 😛 min cykel är trasig så jag kan inte komma till Göteborg 😛
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 Trådstartare Postat 28 oktober 2005 🙁 min cykel är trasig så jag kan inte komma till Göteborg 🙁 Äh de är ju raaaadio! Tack detsamma Hegobald förresten! 🙂
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 (redigerat) jag höjer volymen! Den här var grym. Snart kommer en av dbd´s. Höjer igen Hur funkar det, har du skickat in låtarna i förväg? Redigerat 28 oktober 2005 av maxmaxmax
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 Trådstartare Postat 28 oktober 2005 Jag har spelat in hela programmet i förväg faktiskt. Jepp det var dbd. Nu kommer JE Haugfos! 😱
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Knorrigt! Och nu blev det Mashtronic on acid. Hör jag en 303a? Snyggt. Fast du är värd ett större dansgolv än 20 bleka killar framför sina skärmar 😱
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 Trådstartare Postat 28 oktober 2005 Tack för lyssningen hörni! Dryga timmen kvar, bara att boppa vidare! 😆 Maxmaxmax: 😱
Majken Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Max: Jag är inte blek, bara lite småfet. DumbDan: Gött! Jag måste baske mig ladda hem Bevlar-katalogen när jag kommer hem och lyssna vidare 😱 /Majken
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 (redigerat) Nu får ni höja, era bleka studioskitar. Nu är det dumb dan & moe lodin! Det var mig en riktig kioskvältare. Och vilken övergång! Jag hör inte ringklockan från grannarna längre, bara kicksnare, filtersvep bas och mer bas. Jävlar! Hör ni den basgången! EDIT: 19 bleka killar och 1 lite småfet då, majken 😱 Redigerat 28 oktober 2005 av maxmaxmax
cm0s Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Nu får ni höja, era bleka studioskitar. Nu är det dumb dan & moe lodin! Det var mig en riktig kioskvältare. Och vilken övergång! Jag hör inte ringklockan från grannarna längre, bara kicksnare, filtersvep bas och mer bas. Jag tycker det låter som Özgur Cans remix av Eighties? 😱
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 Trådstartare Postat 28 oktober 2005 Jes, klart det är den! 🙂 Hitills: 1. Lindström - I Feel Space - Feedelity 2. The Adjuster - Cherrie Che - CDR 3. Far East Coast - Bisexual Harassment - Bootleg Sounds + Bobby O - She Has A Way - "O" Records - (Dumb Dan Edit) 4. Chris Kaeser - Boogie Star - Voices 5. Cryo - Acid Reaction - Bevlar 6. JE Haugfos - Freeride (Jussi-Pekka Remix) - Jackmoves 7. Mashtronic on Acid - Hands Full - CDR 8. Dan & Moe - Beauty Glows - Bevlar 9. Yilmaz Altanhan - Eighties (Özgür Can Remix) - Anjunabeats
Pellesnusk Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Jamenvafan vilken jävla fin planering av mitt liv jag har då som har suttit i dagens enda möte mellan kl 13 och nu..... 😆 Tror jag måste sluta jobba snart, mitt jobb börjar inkräkta på resten av mitt liv, det som är viktigt!
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 Trådstartare Postat 28 oktober 2005 Tack ni som lyssnade! (nytt rekord för Sub7 tydligen 😆) Här är resten av låtlistan: 10. The Adjuster - Chicken Shake - CDR 11. Booka Shade vs Annie - Feel My Mandarine - CDR 12. Björn Fogelberg - A Brand New World (Andrew Kelly remix) - CDR 13. Cryo - Bitches of the Analogue Domain - Bevlar User 14. Kassette - Mort D'un Amant (Dumb Dan Remix) - Bevlar User 15. (white) - C'mon 16. Mashtronic - Twisted Sense - CDR 17. The Adjuster - Over His Heart (Mashtronic Remix) - Bevlar User 18. Özgür Can & Dumb Dan - Data Data - Furry Digital 19. Von Vogel - Sentiment (Maxwell B Remix) - CDR 20. Dumb Dan - Dumb Bits - Bevlar 21. Harrison Chidlow - Put Your Faith In Me - CDR
Björn Olsberg Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Tack ni som lyssnade! (nytt rekord för Sub7 tydligen 😆) Cool, hojta gärna till här nästa gång det är du som kör! .björn. - som för övrigt hade problem med att få Winamp-strömmen att fungera. Men WMP fungerar ju det också!
mornel Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 (redigerat) Radio är såå ute 😆 Kan du inte ladda upp mixen i efterhand så att vi som inte har någon möjlighet att att lyssna mitt på dagarna också kan få lite örongodis? Redigerat 28 oktober 2005 av mornel
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 Trådstartare Postat 28 oktober 2005 Tyvärr har jag inte tillräckligt med serverplats för att lägga upp mixen. Tack igen ni som lyssnade och skrev kommentarer! 😉
mornel Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Tyvärr har jag inte tillräckligt med serverplats för att lägga upp mixen. Tack igen ni som lyssnade och skrev kommentarer! 😉 Vad tråkigt, men men. Jag får försöka se till att vara hemma nästa gång du kör 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.