Drik Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 (redigerat) om jag har riktig tur kanske Tiff Lacey ska sjunga några av mina låtar Fan va nice de hade vart.. Fast de kommer säkert gå åt helvete... bättre att ha den inställningen så blir man inte besviken om de inte blir något 🥰 EDIT: Tiff Lacey kommer sjunga på Birth of Phase låten 😮 Redigerat 2 november 2005 av Drik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 Häftigt! 😱 Hoppas det går väl! 😄
musik (oregistrerad) Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 Vad är Tiff Lacey för några? :musik
Drik Postat 27 oktober 2005 Trådstartare Postat 27 oktober 2005 Tiff Lacey är en sångerska Har sjungit för Paul Oakenfold (Hypnotized) och ATB 😄 Hon e choon! 😱
musik (oregistrerad) Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 (redigerat) Hypnotized! Aha!!!! Det borde jag kanske kommit ihåg! 😱 JÄTTEKUL! Good Luck! :musik Redigerat 27 oktober 2005 av musik
®offe Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Fattar inte heller, men självklart håller jag tummen ! ! ! /®
brojd Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Fattar inte heller, men självklart håller jag tummen ! ! !/® Lite snålt att bara "hålla ena tummen"... 😆 Själv håller jag båda! 😄
mornel Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Roligt! Räknar med att få höra resultatet av samarbetet i demoforumet framöver om det blir av 😆
Valdez Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Kollade in hennes hemsida!..Hon har en bra röst som skulle passa jättefint till din låtar.....hoppas allt går bra!
Danabacken Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Shit va ballt! 😱 Hoppas de går bra! Vill höra! 😱
Drik Postat 31 oktober 2005 Trådstartare Postat 31 oktober 2005 😱😉😄😄😄😄 Nu blire massa go bärs ikväll!!!!!!!
Drik Postat 31 oktober 2005 Trådstartare Postat 31 oktober 2005 (redigerat) Jajamen! 😱 Har väl kommit så långt att hon diggar min musik (hon sa "I was really impressed!") och ska skriva något till någon låt, vet inte vilken det blir eller när hon blir klar, men ni kommer få höra resultatet först 😉 Redigerat 31 oktober 2005 av Drik
Tilly Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jajamen! 😄 Har väl kommit så långt att hon diggar min musik (hon sa "I was really impressed!") och ska skriva något till någon låt, vet inte vilken det blir eller när hon blir klar, men ni kommer få höra resultatet först 🙂 Ah fyfan va nice! Låt mig höra låten först av alla 😛 please? 😉
Pazo Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jajamen! 😄 Har väl kommit så långt att hon diggar min musik (hon sa "I was really impressed!") och ska skriva något till någon låt, vet inte vilken det blir eller när hon blir klar, men ni kommer få höra resultatet först 🙂 Ah fyfan va nice! Låt mig höra låten först av alla 😄 please? 😄 🙁
Drik Postat 2 november 2005 Trådstartare Postat 2 november 2005 Det blir Birth of Phase som det blir sång till 😄 Fick precis det bekräftat nu av Tiff. Förhoppningsvis blir det mer 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.