Jump to content
Annons

Om du Älskar

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

(Kan dessvärre bara återgällda favören på det som finns tillgänglig i lofi lyssning, bor i obygden och har inget bredband. Så lägg gärna till en notis om ni har en lofivariant av era låtar tillgänglig.)

Tja det här är en worldmix på en visa jag skrev en gång.

Orginalet och remixen finns på min Sound Click

Remixen är gjord av Shkirman Miush en fantastisk musicmaker från Ryssland.

Låt nr. 19 på sidan tror jag.

Mp3 ca. 3,5 meg i lofi

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=189508

Ta ett lyssen och njut 😳 han är en jäkel på den här sortens music så det enda man kan klaga på här är min sånginsats.

Göran

Annons
Postat (redigerat)

Kalas...får freddie wadlingvibbar men är lite allergisk mot enigmakören...skulle göra sig bättre mer avskalad.... :rolleyes:😳 riktigt nice...mera...och din röst är verkligen inte att klaga på :rolleyes:behåll trummorna men skippa kören 😆😱 only in my ears 😱

Redigerat av karl
Postat

Tackar Karl för dom vackra orden men musikaliskt så är det Miush som står för fiolerna, låten den har jag skrivit så den är mitt fel 😄 . Det ligger en skraltig "riktig" visversion där också om man är intresserad.

FredAsp jag tror inte du behöver signa dig på Sound Click för att lyssna och jag tror inte jag har fått ett enda spam mejl under min tid där. Är modemsurfare och har inte tid eller råd att ladda up och ner music timtals varje dag utan nöjer mig med lofi streaming. En just gjord låt låter inte så urjäkligt kass i lofi, faktiskt helt ok i min mening. Till och med mitt skräp kan låta ganska ok i lofi.

Göran

Postat

Så är det ute i obygden 😉 det finns att få här men totalt konkurensbefriat för leverantören så priset är löjligt i förhållande till prestandan.

Postat

Kul Svenne !!!!

Lyssnar egentligen inte alls på den här typen av musik, men detta var faktiskt riktigt bra ...

Vet inte vad jag ska skriva ...positivt ....negativt ..... 😉

Tycker då till skillnad mot någon annan här att körerna är ball & gör sitt.

Kommer att lyssna mer på dig 😛

Tack / Jens

Postat

Tjena Jens kul att du gillar den men som jag sagt tidigare så är det Miush som står för remixen. Har du tid så kolla orginalet i visform, ganska risig inspelning o övriga insatser är väl si så där men så blir det när man inte kan bättre 😛 . Vi ska försöka få ihop en fem sju låtar i svensk folkviseton (om jag kan skriva mer för det vet man ju aldrig) för worldremix och se om det går att sälja. Får väl köpa in sångare/skor då om vi fixar hela läget, vi får väl se.

Göran

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Det tråkiga med remixen är den konstiga arabiska chant-samplingen (?) som tyvärr har hamnat helt fel i ton mot resten av låten. Visst kan det vara lite coolt i den här typen av musik med körer i "fel" tonart, men då ska det ju göras på ett snyggt djävulsters-vis & inte bara falskt.

Originalet är bättre!

Lagom skitnödigt & Wille Crafoord-doftande.

Keep it up, jag tänker fortsätta lyssna på dina grejer.

Postat

Tjena Danny Cort kul att du gillade orginalet jag har lite mer skräp som jag plitat ihop på min Sound Click ta med dig öronpropparna bara 😛 .

Har du nått som man kan streama i Lofi så lyssnar jag gärna. Nedladdningar på Modem det gör mig galen 😆 .

Göran

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.