Drik Postat 26 oktober 2005 Postat 26 oktober 2005 (redigerat) Skicka in era låtar hit: http://www.edmcast.com Rätt bra daglig podcast 🙂 Schysst inspirationsmaterial, tycker ni ska hjälpa killen att komma på fötter med att skicka in erat material! Redigerat 26 oktober 2005 av Drik
Drik Postat 26 oktober 2005 Trådstartare Postat 26 oktober 2005 Det är en daglig radioshow för det bästa inom osignerad elektronic dance music (fast VÄLDIGT mycket trance). Rätt coolt för en daglig show 🙂 Startade upp för några dagar sedan. Kan va kul att hjälpa killen komma på fötter.
Tilly Postat 26 oktober 2005 Postat 26 oktober 2005 (redigerat) aah fan hade vart häftigt 🙂 hur kommer man i kontakt med honom då? Skickar man låtarna via mail? Redigerat 26 oktober 2005 av Roha
Drik Postat 26 oktober 2005 Trådstartare Postat 26 oktober 2005 Du kan lägga upp det på forumet under Your tracks, men det känns som det inte behövs.. Maila honom på show@edmcast.com med länk till dina låtar och hälsa från E-mortal 🙂
Drik Postat 26 oktober 2005 Trådstartare Postat 26 oktober 2005 Fan, din fast forward e ju för fan asfet! 🙂 Har inte hört den innan 😄
Drik Postat 26 oktober 2005 Trådstartare Postat 26 oktober 2005 PM e jobbigt 🙂 Plus att om nu någon annan sysslar med trance så kan de gå in på länken jag la längst upp 😄
brojd Postat 26 oktober 2005 Postat 26 oktober 2005 PM e jobbigt 😄 Plus att om nu någon annan sysslar med trance så kan de gå in på länken jag la längst upp 😄 Ah, jag förstår. 🙂
mornel Postat 26 oktober 2005 Postat 26 oktober 2005 PM e jobbigt 😳 Plus att om nu någon annan sysslar med trance så kan de gå in på länken jag la längst upp 😳 Då tycker jag att du ska byta rubrik på tråden så att andra som sysslar med trance förstår att tråden inte enbart riktar sig till Roha 😆
Drik Postat 26 oktober 2005 Trådstartare Postat 26 oktober 2005 Skicka på Pazo Han ska ha lite house spinoffs o så, så de kommer säkert användas 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.