Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Skicka in era låtar hit: http://www.edmcast.com

Rätt bra daglig podcast 🙂

Schysst inspirationsmaterial, tycker ni ska hjälpa killen att komma på fötter med att skicka in erat material!

Redigerat av Drik
Annons
Postat

Det är en daglig radioshow för det bästa inom osignerad elektronic dance music (fast VÄLDIGT mycket trance).

Rätt coolt för en daglig show 🙂

Startade upp för några dagar sedan.

Kan va kul att hjälpa killen komma på fötter.

Postat (redigerat)

aah fan hade vart häftigt 🙂

hur kommer man i kontakt med honom då?

Skickar man låtarna via mail?

Redigerat av Roha
Postat

Du kan lägga upp det på forumet under Your tracks, men det känns som det inte behövs..

Maila honom på show@edmcast.com med länk till dina låtar och hälsa från E-mortal 🙂

Postat

PM e jobbigt 🙂

Plus att om nu någon annan sysslar med trance så kan de gå in på länken jag la längst upp 😄

Postat
PM e jobbigt 😄

Plus att om nu någon annan sysslar med trance så kan de gå in på länken jag la längst upp 😄

Ah, jag förstår. 🙂

Postat
PM e jobbigt 😳

Plus att om nu någon annan sysslar med trance så kan de gå in på länken jag la längst upp 😳

Då tycker jag att du ska byta rubrik på tråden så att andra som sysslar med trance förstår att tråden inte enbart riktar sig till Roha 😆

Postat

Skicka på Pazo :rolleyes:

Han ska ha lite house spinoffs o så, så de kommer säkert användas 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.