k9 (oregistrerad) Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Tycker att det är skitsvårt att veta vad man skall betala eller gr för beggade ljudkort. har ett ESI Waveterminal 192x som jag skall sälja. Vad kan det vara värt? Och vad skall man anse att ett M-audio delata 10/10 kan vara värt att betala för?
tordA Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 (redigerat) jag bjuder 250:- (vet inte om det är mycke eller lite...) 🙂 Redigerat 25 oktober 2005 av Rockfart
Claes Holmerup Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Halva nypriset (nuvarande nypris - och inte nypriset när man köpte det... 😆 ) är nog ganska rimligt om det inte är för gamla prylar. Jag tror att begagnade musikprylar brukar ligga ungefär där... Är det riktigt gammalt skrot som någon Moogsynt från anno dazumahl, någon Fender-gitarr från 60-talet, någon gammal Neve-preamp och liknande, så är det förstås inget värde alls i det, utan då kan du skicka dem direkt till mig, så fixar jag "skrotning"... 😱😆
Gote Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Har du bråttom? Annars kan du ju börja med att sätta ett högt pris och sen sänka tills nån nappar...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.