Jump to content
Annons

Få in lite extra pengar i kassan


SuperViza

Recommended Posts

oftast är det små myyten som spelar störst roll när alla räkningar är betalda m.m så varför inte tjäna en extra slant 1 gång eller varannan månad.

jag använder detta web-företag för att slippa lägga ut pengar på en web adress.

testa ni oxå

http://ezemarket.com/recruit.php?user=superviza

man kan inte förlora på det bara täna, så om din data står på 24/7 så varför inte göra som jag?

http://ezemarket.com/recruit.php?user=superviza

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det har cirkulerat en del rykten om att användare har fått betalt av oss tidigare. Detta är inte sant. Utbetalningarna är baserade på hur stora annonsvinsterna har varit. Eftersom vi ännu inte går med vinst, så finns det tyvärr inte heller någon möjlighet till utbetalning.

Det som händer vi månadskiftet är att era intjänade poäng och status överförs till den nya månaden. Detta gör att ni som varit medlemmar hos oss längre, kommer få större del av annonsvinsten när företaget börjar gå runt.

Jösses.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har cirkulerat en del rykten om att användare har fått betalt av oss tidigare. Detta är inte sant. Utbetalningarna är baserade på hur stora annonsvinsterna har varit. Eftersom vi ännu inte går med vinst, så finns det tyvärr inte heller någon möjlighet till utbetalning.

Det som händer vi månadskiftet är att era intjänade poäng och status överförs till den nya månaden. Detta gör att ni som varit medlemmar hos oss längre, kommer få större del av annonsvinsten när företaget börjar gå runt.

Jösses.

Jösses!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda jag vet med säkerhet har funkat för mig är att använda Google Ads på sin hemsida.. Fick faktiskt en check på 110$ för ett tag sedan. Enda nackdelen var att banken ville knappt lösa in den eftersom den var utfärdad i USA.. Banken (FSB) ansåg att det nog inte var ett "trovärdigt företag" 😉.. Men det löste sig.

Har man en populär hemsida /blogg så lägg in Google Ads.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda jag vet med säkerhet har funkat för mig är att använda Google Ads på sin hemsida.. Fick faktiskt en check på 110$ för ett tag sedan. Enda nackdelen var att banken ville knappt lösa in den eftersom den var utfärdad i USA.. Banken (FSB) ansåg att det nog inte var ett "trovärdigt företag" 😉.. Men det löste sig.

Har man en populär hemsida /blogg så lägg in Google Ads.

oj! Det var den första historien med lyckligt slut jag hört i sånna här sammanhang. Faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

oj! Det var den första historien med lyckligt slut jag hört i sånna här sammanhang. Faktiskt.

Jag gjorde det som ett test. För att se om det funkade.. Och det gjorde det.. Men som sagt.. Det är inte säkert att banken vill lösa in checken när den kommer.. Men jag vet att Googe Ads jobbar på en mer "svensk" betallösning.

Man får ju inte göra reklam här.. Men läs mer om hur det funkar i alla fall på https://www.google.com/adsense/?hl=sv

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...