Vargen Postat 21 april 2004 Postat 21 april 2004 Hej på er! Jag ska köpa mig en ny bandspelare då min gamla "analoga" bandspelare börjar må lite dåligt. Den har använts flitigt under några år för att spela in musikidéer och annat viktigt 🙂 Så nu funderar jag på om det är bättre att köpa ett digitalt fickminne för en tusenlapp, eller köpa en MP3-spelare med "voice recording", som t ex JOS 300. Det vore gott att även kunna ta med sig några låtar när man är ute och reser. Är det någon som använder MP3 spelare som fickminne? Jag inbillar mig att det ska vara bättre med en produkt enbart gjord för att spela in röster på....?
Carl_B Postat 21 april 2004 Postat 21 april 2004 Tja ja har en JoS mp-100... o kommer man bara ihåg att höja sampleraten innan man spelar in så blir de rätt schysst... precis när ja hade köpt den så satte ja på 44khz recording o började spela in medans kompisarna kollade på den... helt ovetandes om att ja spelade in de.. så fick de höra sej själva "ooh'a" o "aah'a" haha va rätt lustigt 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.