Drik Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Försöker fixa till en representabel bild som man kan använda i E-mortal syfte. Funkar detta eller?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 (redigerat) Näe, du får raka dig. 🙂 EDIT: Jao, visst funkar den 😄 Men med dina grafiska skills borde du väl kunna spejsa till det lite mer? 😛 Redigerat 24 oktober 2005 av MarcusRombo
Drik Postat 24 oktober 2005 Trådstartare Postat 24 oktober 2005 Du menar lägga till en massa digital spejsiga grejjer i bakgrunden eller nåt sånt eller? 🙂
Majken Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Oj, jösses vad du såg snäll och avslappnad ut. Inte alls som jag föreställt mig... underligt 😉 Jag hade en bild i huvudet av nån jobbigt utspejsad och häftig klubb-människa med tv-spelsfrisyr och neonkläder. Helt utanför ämnet men huj vad snygg hemsidan är. Lyssnar precis på några låtar, riktigt bra också 😏 /Majken
Linus Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Jag hade en bild i huvudet av nån jobbigt utspejsad och häftig klubb-människa med tv-spelsfrisyr och neonkläder. 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Du menar lägga till en massa digital spejsiga grejjer i bakgrunden eller nåt sånt eller? 😄 Nja, inte en massa kanske, men något åt det hållet. Eller så skiter du i det bara! 😛
Majken Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 😛 Och du skall bara veta vad jag fantiserar om dig Linus. 😄 /Majken
Drik Postat 24 oktober 2005 Trådstartare Postat 24 oktober 2005 Helt utanför ämnet men huj vad snygg hemsidan är. Lyssnar precis på några låtar, riktigt bra också 😄 Tack! 😛
Drik Postat 24 oktober 2005 Trådstartare Postat 24 oktober 2005 eller så kan man göra bara såhär: Vilken tycker ni jag ska köra? Tänker använda till typ bio info på hemsida o cd.
Linus Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 😛 Och du skall bara veta vad jag fantiserar om dig Linus. 😕 /Majken 🙂 Drik, behåll den första bilden! 😄
D Vibe Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Varför så ljus? Kanske lite mer kontrast skulle vara snyggt? Well, den ser proffsig ut hursomhelst 🙂 /Daniel
Drik Postat 24 oktober 2005 Trådstartare Postat 24 oktober 2005 Jag tycker om ljusa bilder 🙂 Plus att bilden som va tagen gjorde sig inte bra i mellantoner. Så här blir det med mer kontrast:
Matthew L Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Första är klart bäst. Det där röda spejsiga ser bara tyskt ut... 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Jag tycker om ljusa bilder 😎Plus att bilden som va tagen gjorde sig inte bra i mellantoner. Så här blir det med mer kontrast: Genast mycket bätte. Testa att skruva ner lite intensitet, för dom som inte är lika förtjusta i det som du 😉
FredrikMikaelsson Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Fan va fräsh hemsidan va! Den första bilden funkar fint! ´//FredAsp
Gote Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 mwuhahaaaa, cyber Drik 😄 Resistance is futile... 😄 Nej, men den första bilden vinner.
Tilly Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 fan du har mer skägg än mig! Jag måste börja odla!!! 😄
Pazo Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Oj, jösses vad du såg snäll och avslappnad ut. Inte alls som jag föreställt mig... underligt 😄 Jag hade en bild i huvudet av nån jobbigt utspejsad och häftig klubb-människa med tv-spelsfrisyr och neonkläder. Hade också en helt fel bild i huvet 😄 men ööh, första är väl bäst...
Valdez Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Första bilden är väldigt bra...bra ljushet i bilden och klara färger!..den med mer kontrast i är fräck, men ena sidan av ansiktet flyter ut i det andra vita där på bilden, vilket gör att man upplever ett halvt ansikte... Den bild med röd bakgrund är oxå fräck, fixa jackan i rött också och gör ansiktet som typ tecknat!..kan bli kul..med tanke på att din hemsida består av en hel del tecknade bilder... 😉
Hazard Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Det är väl tänkt att vara en bild för media? I sånna fall är det ju tvunget att vara nr 1 så dom kan använda det till alla reportage (med bildfeature) om dig, din braiga musik och snygga hemsida.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.