Jump to content
Annons

Funkar eller?


Drik

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Näe, du får raka dig. 🙂

EDIT: Jao, visst funkar den 😄 Men med dina grafiska skills borde du väl kunna spejsa till det lite mer? 😛

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, jösses vad du såg snäll och avslappnad ut. Inte alls som jag föreställt mig... underligt 😉

Jag hade en bild i huvudet av nån jobbigt utspejsad och häftig klubb-människa med tv-spelsfrisyr och neonkläder.

Helt utanför ämnet men huj vad snygg hemsidan är. Lyssnar precis på några låtar, riktigt bra också 😏

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Du menar lägga till en massa digital spejsiga grejjer i bakgrunden eller nåt sånt eller? 😄

Nja, inte en massa kanske, men något åt det hållet. Eller så skiter du i det bara! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag tycker om ljusa bilder 😎

Plus att bilden som va tagen gjorde sig inte bra i mellantoner.

Så här blir det med mer kontrast:

freddan2.jpg

Genast mycket bätte. Testa att skruva ner lite intensitet, för dom som inte är lika förtjusta i det som du 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, jösses vad du såg snäll och avslappnad ut. Inte alls som jag föreställt mig... underligt 😄

Jag hade en bild i huvudet av nån jobbigt utspejsad och häftig klubb-människa med tv-spelsfrisyr och neonkläder.

Hade också en helt fel bild i huvet 😄

men ööh, första är väl bäst...

Link to comment
Dela på andra sajter

Första bilden är väldigt bra...bra ljushet i bilden och klara färger!..den med mer kontrast i är fräck, men ena sidan av ansiktet flyter ut i det andra vita där på bilden, vilket gör att man upplever ett halvt ansikte...

Den bild med röd bakgrund är oxå fräck, fixa jackan i rött också och gör ansiktet som typ tecknat!..kan bli kul..med tanke på att din hemsida består av en hel del tecknade bilder... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...