Pluffo Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Hur vore det att byta ut informationen som visas under ens avatar när man gör ett inlägg? Jag tycker personligen t ex att det skulle vara mycket intressantare att se "Location" ( dvs: Geografisk plats ) än "medlemsnummer". Det skulle främja sammarbeten och göra oss uppmärksamma på den kulturella mångfalden och bla bla bla.... Bu/Bä? Förslag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Skarpt. Bra förslag. Jag tittar på lösning under veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staplegun Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Håller med dig där, jag är inte så intresserad av mitt medlemsnr. Geografisk plats hade varit bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Kul idé Pluffo! Snart kommer alla börja hänga IRL eftersom de bor så nära varandra 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Gitt gött bra idé Pluffo. 😆 Jag håller helt med. Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 eftersom jag har lågt medlemsnr 😆 varför inte både och...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Hehe, ja, det finns ju faktiskt lite plats. Släng in så mycket information ni kan, det är roligt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 eftersom jag har lågt medlemsnr 😛varför inte både och...? Tja, men det står ju fortfarande när du gick med - och det var ju tidigt. Känns lite som kaka på kaka, om man ska vara kritisk. .björn. - som isf inte längre kommer vara nummer 1 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Varför är inläggnummer intressant? Om du läser mitt första inlägg så står det ju inte nr 1 där längre utan tusennånting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Stad tillagt. INFO: För att skriva ange den stad som numera syns vid varje inlägg, gå till Min Kontrollpanel, klicka på Edit Profile info och ange din plats under "Your Location". Förtydligade "Inlägg" till "Antal inlägg". Tror det besvarar din fråga, Stinkey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 1 november 2005 Trådstartare Dela Postat 1 november 2005 Ahh...gräjt...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Schysst! Hur blir det förresten med det där vi pratade om för ett tag sedan, att "veteranerna" skulle kunna ändra titeln till något annat valfritt...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Sisådärja, roligt att kunna se var folk bor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Finns det månne möjlighet att kunna söka i något register på detta forum efter medlemmarnas stad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Finns det månne möjlighet att kunna söka i något register på detta forum efter medlemmarnas stad? I den här tråden (som dessutom förresten är nitad) finns en fiffig liten kartfunktion där du enkelt kan se vart folk bor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Bra att man kan se vart personen bor, men internet är väl till för just att man inte ska känna sig begränsad av vart personerna bor!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Bra att man kan se vart personen bor, men internet är väl till för just att man inte ska känna sig begränsad av vart personerna bor!? Underlättar om man vill genomföra en IRL träff någon gång, eller andra typer av träffar / samarbeten i det verkliga livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 december 2005 Dela Postat 1 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 december 2005 Dela Postat 1 december 2005 Jag ser inte Stad/plats när jag har Invision skin på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 25 december 2005 Dela Postat 25 december 2005 Inte jag heller 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2006 Schysst! Hur blir det förresten med det där vi pratade om för ett tag sedan, att "veteranerna" skulle kunna ändra titeln till något annat valfritt...? Är detta ett seriöst förslag eller? Vore ju skitskoj. Jag skulle anta titeln: Rumpnissejägare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Schysst! Hur blir det förresten med det där vi pratade om för ett tag sedan, att "veteranerna" skulle kunna ändra titeln till något annat valfritt...? Är detta ett seriöst förslag eller? Vore ju skitskoj. Jag skulle anta titeln: Rumpnissejägare. Tokbra idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Skulle inte detta leda till spam? Jo, tänk dig vad alla skulle vilja bli veteraner!? En rolig grej som kan få förödande konsekvenser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2006 Skulle inte detta leda till spam? Jo, tänk dig vad alla skulle vilja bli veteraner!? En rolig grej som kan få förödande konsekvenser. Men då kan ju du döpa dig till "spamavenger ( mit obehaglishen straff )" så kommer ingen att våga spamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Kör hårt, livet är kå... kort, ska det vara. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.