MR Orient (oregistrerad) Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Global music söker midi skapare/producent av låtar till telefoner, spel, hemsidor mm. Litar du på din kunskap? Tveka inte maila din merit. Skriv lite om dig, om varför vi skulle använda just dina tjänster. Du kommer att göra om låtar ifrån wav/mp3 till midi format. Hör av dig! MVH Global Music Sweden
tordA Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Skriv lite om dig, om varför vi skulle använda just dina tjänster. och tvärt om: Skriv lite om dig, om varför jag skulle använda just dina tjänster. 😳
Pluffo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Och jag vet inte hur seriöst det är att använda stora bokstäver i rubriken.
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Jag brukar ju beskyllas för att låta som bakgrund till nått spel. Kanske nått för mig? Hör nog av mig med lite prover och info.
Linus Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Vilka är Global music? Jag har tyvärr aldrig hört talas om bolaget, och tror inte att andra här har gjort det heller. Jag hittar ingen hemsida med information heller. Det enda jag hittar är ett telefonnummer och adress i Hägersten via Gula sidorna. 😛
Pluffo Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 urrkk....midi.. Att "inte gilla MIDI" är ju som att inte gilla Unicode. Hur kan det spela någon roll hur styrsignalerna/teckenkodningen ser ut för innehållet? Midi kan bli riktigt urk om spelaren är en GM-bank för en halv krona. Ackustisk musik blir inte heller så bra om man har köpt utrustningen för en halv krona.
Piccazzo Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Till vilka kunder är det tänkt. Jamba ? aftonbladet ? Är det konvertering av befintliga låtar eller vill ni ha nyskrivna låtar ? Om du vill ha mer respons får du nog ge mer information. Personer som registrerar sig för att Posta ett eller två trådar brukar genereelt tas emot med skepsis på denna och andra forum. Framför allt när det gäller att förse er med material och ni inte anger i vilken form betalningen är tänkt.
mornel Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 (redigerat) urrkk....midi.. 😉 Att "inte gilla MIDI" är ju som att inte gilla Unicode. Hur kan det spela någon roll hur styrsignalerna/teckenkodningen ser ut för innehållet? edit: Ursäkta att jag hamnade lite OT. Redigerat 25 oktober 2005 av mornel
joachime Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 urrkk....midi.. Att "inte gilla MIDI" är ju som att inte gilla Unicode. Hur kan det spela någon roll hur styrsignalerna/teckenkodningen ser ut för innehållet? Midi kan bli riktigt urk om spelaren är en GM-bank för en halv krona.
joachime Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 urrkk....midi.. Att "inte gilla MIDI" är ju som att inte gilla Unicode. Hur kan det spela någon roll hur styrsignalerna/teckenkodningen ser ut för innehållet? Midi kan bli riktigt urk om spelaren är en GM-bank för en halv krona. Ackustisk musik blir inte heller så bra om man har köpt utrustningen för en halv krona. urrkk...halvkronas-musik..
mornel Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 urrkk....midi.. Att "inte gilla MIDI" är ju som att inte gilla Unicode. Hur kan det spela någon roll hur styrsignalerna/teckenkodningen ser ut för innehållet? Midi kan bli riktigt urk om spelaren är en GM-bank för en halv krona. Ackustisk musik blir inte heller så bra om man har köpt utrustningen för en halv krona. urrkk...halvkronas-musik.. o_0
Drik Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 urrkk....midi.. Att "inte gilla MIDI" är ju som att inte gilla Unicode. Hur kan det spela någon roll hur styrsignalerna/teckenkodningen ser ut för innehållet? Midi kan bli riktigt urk om spelaren är en GM-bank för en halv krona. EXAKT! 😱
Drik Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 Men seriöst, han lägger ju upp det på helt rätt ställe. Även fast vi som sysslar med producerande av bra kaliber så finns det många midi nissar med GM som hobby syssla här med, och för dom kanske det passar utmärkt.. Men min personliga åsikt är ... uurrrkk 🙂
VacUm Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Men seriöst, han lägger ju upp det på helt rätt ställe. Även fast vi som sysslar med producerande av bra kaliber så finns det många midi nissar med GM som hobby syssla här med, och för dom kanske det passar utmärkt.. Men min personliga åsikt är ... uurrrkk 😉 Men ska man göra mobiltelefonsmusik så kommer man ju inte undan. Dom flesta telefonerna stödjer ju bara GM. Dessutom så kan man med mycket erfarenhet få det att låta ganska hyggligt. Man får utnyttja dom resurser som finns helt enkelt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.