VacUm Postat 23 oktober 2005 Postat 23 oktober 2005 (lite skamlös reklam) Har meckat ihop en ny hemsida till vårat mer eller mindre nerlagda band "Neskvartetten" pga att det fortfarande är ganska mycket folk som vill åt musiken. http://www.neskvartetten.tk tyck gärna nåt om det hela.
VacUm Postat 23 oktober 2005 Trådstartare Postat 23 oktober 2005 skummt med sv/vitt 😕med det ser läckert ut ! Ville få det att se lite retro ut. Men samtidigt hippt.. Målgruppen är typ den lite äldre internetgenerationen (20-30åriga datafreaks som inte riktigt vuxit upp än).
Pluffo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 (redigerat) Jäkligt härlig musik! Synd bara att ni aldrig kör fullt ut någon gång. Det känns som om alla hela tiden håller tillbaka och aldrig riktigt kör fullt ut. Vad jag menar är att låtarna känns som snygga mellanspel och intro hela tiden men det är sällan det där riktiga öset kommer fram. Det är det enda jag egentligen saknar. Men för övrigt är detta kanon! Edit: Snygg hemsida också! 😱 Redigerat 24 oktober 2005 av Pluffo
VacUm Postat 24 oktober 2005 Trådstartare Postat 24 oktober 2005 Heh, tack Pluffo. Det är lite medvetet att det inte är sådär bombastiskt. Med tanke på vilka som i första hand lyssnar så får man ju tänka lite på dom också. Och sen är ju kompositionerna inte sådär överdrivet inbjudande att vräka över heller. Finns risk att man stjälper hela grejen genom att tvinga upp intensiteten utan att det är motiverat liksom...
Egghuvud Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Den blir lite liten och plåttrig på min dator eftersomm den inte går att maximera. Annars är den snygg och musiken är läcker som en skaldjursbuffé 🙂
D Vibe Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Snygg! Ser ut som ett gammalt Amigaintro 🙂 /Daniel
VacUm Postat 25 oktober 2005 Trådstartare Postat 25 oktober 2005 Snygg! Ser ut som ett gammalt Amigaintro 😱 /Daniel 😱 Tack. Det var faktiskt tanken lite.. (fy vad fult jag bumpar upp denna hela tiden.. 🙁 )
D Vibe Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Snygg! Ser ut som ett gammalt Amigaintro 😆 /Daniel 😆 Tack. Det var faktiskt tanken lite.. (fy vad fult jag bumpar upp denna hela tiden.. 😱 ) 😆 .. Lyssnar på musiken nu också. Lite lättsmält jazz sådär på tisdagseftermiddagen sitter inte fel 🥰 .. gillar det. /Daniel
Katla (oregistrerad) Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 (redigerat) (lite skamlös reklam) Har meckat ihop en ny hemsida till vårat mer eller mindre nerlagda band "Neskvartetten" pga att det fortfarande är ganska mycket folk som vill åt musiken. http://www.neskvartetten.tk tyck gärna nåt om det hela. Detta var ju på tiden! 😉 Gillar er musik som tusan. Möjligtvis för att den är från Zelda...men så är jag ju fanboy när det gäller den serien också.. 😉 Redigerat 25 oktober 2005 av Katla
Valdez Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Kul och annorlunda!..men själva bilden på bandet kunde varit lite skarpare.. 😉
hegobald Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Den var fasligt liten på min 24" skärm 😉 Kör dessuton med FireFox
vanderbeldt Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 underbart. ni behöver inte någon som nynnar i bakgrunden? haha.
VacUm Postat 26 oktober 2005 Trådstartare Postat 26 oktober 2005 hegobald: En del gnäller på att det är för smått på flera hålla... Problemet är att det är extremt krångligt att förstora. Möjligens skulle man kunna zooma hela kalaset lite. Ska fundera. vanderbeldt: Nej, nån sång behövs inte, men tack ändå.. Katla: man tackar, man tackar!
Pazo Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Är ni typ kända på internet lr? Har en i min klass som rådiggar er, och har era låtar på ipodn å sånt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.