Lars Garage Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Tjenare alla som gillar musik! đ Ăr 25 och kommer frĂ„n Dalarna. Spelar Gitarr och bas. Har varit med i nĂ„gra band men Ă€r för tillfĂ€llet utan đł under tiden skriver jag en del lĂ„tar sjĂ€lv. Har vĂ€ldigt bred smak: rock pop blues jazz...osv...nja vet inte vad man kan sĂ€ga mer...fĂ„r kanske fundra lite...Vi ses!
sixties Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 vĂ€lkommen, du kan sĂ€kert hitta en del intressant pĂ„ forumet. đł
brojd Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Tjenare alla som gillar musik! đĂr 25 och kommer frĂ„n Dalarna. Spelar Gitarr och bas. Har varit med i nĂ„gra band men Ă€r för tillfĂ€llet utan đł under tiden skriver jag en del lĂ„tar sjĂ€lv. Har vĂ€ldigt bred smak: rock pop blues jazz...osv...nja vet inte vad man kan sĂ€ga mer...fĂ„r kanske fundra lite...Vi ses! Hoj och vĂ€lkommen! (Alltid trevligt med fler dalkarlar hĂ€r pĂ„ forumen.)
Violiner Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Hej! VĂ€lkommen. Alltid kul med flera masar som sagt var. Bor sjĂ€lv, liksom Brojd, i "Centralorten"... đł
Lars Garage Postat 22 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 22 oktober 2005 Hoj! VĂ€lkommen hit! đ VarifrĂ„n i Dalara kommer du? Dalarnas egen lilla bakgĂ„rd Ludvika đł Ja, ja man kan vara negativ om smĂ„stan om man vill, men vi har iaf en musikaffĂ€r och ett replokalshus... Var kommer ni andra masar ifrĂ„n?
Danabacken Postat 22 oktober 2005 Postat 22 oktober 2005 Var kommer ni andra masar ifrĂ„n? Jag kommer frĂ„n TrollhĂ€ttan! đđł Hej o vĂ€lkommen förresten!! đ
Violiner Postat 22 oktober 2005 Postat 22 oktober 2005 Hoj! VĂ€lkommen hit! đ VarifrĂ„n i Dalara kommer du? Dalarnas egen lilla bakgĂ„rd Ludvika đ Ja, ja man kan vara negativ om smĂ„stan om man vill, men vi har iaf en musikaffĂ€r och ett replokalshus... Var kommer ni andra masar ifrĂ„n? Det trodde jag du förstod nĂ€r jag skrev "Centralorten"... Med gruvan du vet... đđ„°
brojd Postat 23 oktober 2005 Postat 23 oktober 2005 Hoj! VĂ€lkommen hit! đ VarifrĂ„n i Dalara kommer du? Dalarnas egen lilla bakgĂ„rd Ludvika đ Ja, ja man kan vara negativ om smĂ„stan om man vill, men vi har iaf en musikaffĂ€r och ett replokalshus... Var kommer ni andra masar ifrĂ„n? Falun hĂ€r! đ
Gote Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Halloj! VĂ€lkommen in! Vill du ha en kopp kaffe? đł
Lars Garage Postat 24 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 24 oktober 2005 Halloj! VĂ€lkommen in! Vill du ha en kopp kaffe? đ đ Alla tiders! Det finns alltid tid för en kopp java...
hegobald Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Kul med lite nytt blod hĂ€r pĂ„ forumet đ. VĂ€lkommen ska du vara ! đ
djonas Postat 26 oktober 2005 Postat 26 oktober 2005 Tjenixen!! Edit: BTW....hegobald, du Ă€r farligt nĂ€ra 1000-ingen nu. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.