Majken Postat 20 oktober 2005 Postat 20 oktober 2005 Ja visst det är lite hemskt, ja visst det är lite omoraliskt, ja visst man borde inte skoja om sånt här. Men jag kan inte hjälpa att jag tycker att det är fantastiskt roligt 🙂 Så varning alla ni som är känsliga, klicka inte på länken. http://www.home.no/flickor/ /Majken
Eternal Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Ok jag erkänner! Jag drog på smilbanden litegranna. Fast det är hemskt egentligen! Allt är hemskt. Filmen, låten, Hitler och Eternal! 😕
Bone Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Nu när den här tråden ändå finns så tänkte jag fylla på med lite mildare länkar av samma slag. De kanske är gamla men rätt stygga. Satellitfoto Finn ett fel bland de fem bilderna
101-Louis (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Symbolen i sig är inte så hemskt egentligen, eftersom den från första början var en religös symbol. Man ser den litet varstans på små miniatyrtempel när man går omkring på Japansk mark.. 😳
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Symbolen i sig är inte så hemskt egentligen, eftersom den från första början var en religös symbol. Man ser den litet varstans på små miniatyrtempel när man går omkring på Japansk mark.. 😉 Om jag kommer ihåg rätt är väl den egentliga symbolen du pratar om spegelvänd mot den nazistiska symbolen... 😳
101-Louis (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Symbolen i sig är inte så hemskt egentligen, eftersom den från första början var en religös symbol. Man ser den litet varstans på små miniatyrtempel när man går omkring på Japansk mark.. 😉 Om jag kommer ihåg rätt är väl den egentliga symbolen du pratar om spegelvänd mot den nazistiska symbolen... 😳 Jag trodde det också, men det är inte symbolerna jag har sett.
Majken Postat 21 oktober 2005 Trådstartare Postat 21 oktober 2005 Jag har för mig att den är spegelvänd i Indien men kanske inte i Japan då? Jaja, låten fick en helt ny mening i alla fall 😳 /Majken
101-Louis (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag har för mig att den är spegelvänd i Indien men kanske inte i Japan då? Jaja, låten fick en helt ny mening i alla fall 😳 /Majken Kan faktiskt vara så 😉 Full Metal Alchemist?
Majken Postat 21 oktober 2005 Trådstartare Postat 21 oktober 2005 Full Metal Alchemist? Jajemen! Baske mig den första som tycks ha förstått vad avataren kommer från tror jag 😳 /Majken
101-Louis (oregistrerad) Postat 22 oktober 2005 Postat 22 oktober 2005 Full Metal Alchemist? Jajemen! Baske mig den första som tycks ha förstått vad avataren kommer från tror jag 🙂 /Majken Har själv inte sett animen, bara något avsnitt. Men är grymt nedsatt i animeträsket ^_^b Ska på bio idag och se Howls Moving Castle, trots att jag redan sett den i Japan när den hade premiär i våras. Andra favoriter är Angelic Layer, Last Excile, Ghost in the Shell etc..
godhead Postat 22 oktober 2005 Postat 22 oktober 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA grymt kul ju!! fick lite samma skrattattack som första gången jag såg dialogen i percy tårar då två grannar pratar med varandra: "ja det är lite svårt för våra barn att passa in. andra barn leker inte gärna med våra barn" "jasså inte det? varför det då?" "nä vi är nazister vet du..."
Pazo Postat 23 oktober 2005 Postat 23 oktober 2005 Jag trodde han tog den för att alla sidor pekar åt höger 😛 De var iaf den slutledningen jag råkade komma fram till i mitt huvud 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.