Altzi Postat 20 oktober 2005 Postat 20 oktober 2005 Eftersom det är dyrt med nya prylar till studion/hemstudion, så tänkte jag ge alla Studio Forum medlemmar utan körkort 1000 kronor i rabatt på teorin om ni tänker ta körkort, kanske en intensivkurs. Falkenbergs Trafikskola (obs! kraftigt irriterande klick på menyerna så skruva ner era dyra monitorer!)
brojd Postat 20 oktober 2005 Postat 20 oktober 2005 Tack och bock för genrositeten! Synd att jag redan har körkort och bor alldeles åt helvete för långt från Falkenberg. Kan det stämma att du jobbar där?
Altzi Postat 20 oktober 2005 Trådstartare Postat 20 oktober 2005 jupp, ett ställe jag får bestämma på till skillnad från hemma 🙂
Majken Postat 20 oktober 2005 Postat 20 oktober 2005 Åh dra åt skogen, du ljög verkligen inte om menyerna. Jag kände mig tvungen att prova. Jösses vilka frekvenser de hittat i ljuden! Vet inte ens om vikningsdistorsion kan låta sådär illa 🙂 /Majken
Altzi Postat 20 oktober 2005 Trådstartare Postat 20 oktober 2005 Jag skall ändra menyljudet nån dag, tid tid tid alltid denna tid 🙂
Neosus Postat 20 oktober 2005 Postat 20 oktober 2005 Jasså måste man ha körkort? 🙂 Å jag som har kört bil i 40 år... 😄
Linus Postat 20 oktober 2005 Postat 20 oktober 2005 Synd att jag bor långt bort från Falkenberg... Ni har inte billigt boende under era intensivkurser? 😉😄
Altzi Postat 20 oktober 2005 Trådstartare Postat 20 oktober 2005 det finns bed & breakfast för ca 200:-/natten inkl frukost och städning mm
Eternal Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 det finns bed & breakfast för ca 200:-/natten inkl frukost och städning mm Det låter intressant! Jag kommer nog höra av mig. Får loss lite extra pengar denna månaden så körkort skall det bli!
Eternal Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag kör på fiskekortet, får man inte det? Jag tror inte farbror blå skulle säga något om det nej!
Neosus Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag kör på fiskekortet, får man inte det? Jag tror inte farbror blå skulle säga något om det nej! Nä precis. Huvudsaken är att du har drag på bilen... 😕
Per_a_55 Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag kör på fiskekortet, får man inte det? Jag tror inte farbror blå skulle säga något om det nej! Nä precis. Huvudsaken är att du har drag på bilen... 😳 Attan, där sket det sig.... 😉
Linus Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag kör på fiskekortet, får man inte det? Jag tror inte farbror blå skulle säga något om det nej! Nä precis. Huvudsaken är att du har drag på bilen... 😳 Attan, där sket det sig.... 😉 Bara man inte får spö av polisen...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.