matsw Postat 20 oktober 2005 Dela Postat 20 oktober 2005 Hej!! Finns det någon billig split dosa så att jag kan köra två datorer till en skärm, inte samtidigt givetvis. Jag har en Pc-skärm men kör Mac och PC. /MatsW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 20 oktober 2005 Dela Postat 20 oktober 2005 Hej! Ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Keys Postat 20 oktober 2005 Dela Postat 20 oktober 2005 (redigerat) yes, det finns på claes ohlsson....jag kör själv med en sådan......fast min PC har pajat för ett tag sen nu, så egentligen behöver jag den inte längre, fast den sitter där bakom nånstans ändå... 😆 Finns nog många oilka varianter men min är en riktigt ful grå box med en stor "switch-ratt", där man väljer vilken ingång som skall visas på monitorn....kostade typ 200spänn tror jag.... tyvärr hittar jag den inte på deras hemsida, men det finns nog som sagt drösvis av olika varianter på sådana.... 😄 Redigerat 20 oktober 2005 av Mr Keys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 20 oktober 2005 Dela Postat 20 oktober 2005 Hej! Just det ja, den är nog det smartaste och billigaste! Finns en annan variant där man via datorn kan växla mellan massa olika saker men ovan stenålders lösning är ju perfekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 oktober 2005 Dela Postat 20 oktober 2005 (redigerat) Varför köra stenålders när det gäller IT? 😆 Jag har själv en sån här KVM switch från Belkin: Trycker bara två gånger på scroll lock-tangenten och sen byter man ingång med piltangenter eller siffertangentbordet. Hur smidigt är inte det? 😄 Edit: Du skriver bara skärm i din fråga, men med en sån här så kör du alltså två datorer med en skärm, en mus och ett tangentbord. Redigerat 20 oktober 2005 av Gote Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matsw Postat 20 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 20 oktober 2005 Tack Tack!! MatsW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.